MusicNixon Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 (redigerat) Någon som har tips på företag i Stockholmstrakten som kopierar CD-skivor ganska billigt? Vi snackar storleksordningen 100-200 plattor. Kanske med enkelt tryck eller etikett på själva plattan, och eventuell inläggsfolder. Redigerat 9 december 2004 av MusicNixon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SERO Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 Om du har en gammal studio (och då menar jag en tidning och inget annat) så har du en del som heter branch-guiden. I denna guid hittar du massa CD-tryckare. Ring runt till dem och be dem komma med prisförlag! Vissa är riktigt billiga.. ...skulle jag gjort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 (redigerat) Har inget företag memorerat i huvudet, men kolla i tidningen studio eller muskermagasinet, brukar vara fullt med annonser för cd-pressare där. Edit-> SERO hann minsann före Redigerat 9 december 2004 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 9 december 2004 Trådstartare Dela Postat 9 december 2004 Bra tips! Så uppenbart att jag inte tänkte på det... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Påsen Postat 1 mars 2005 Dela Postat 1 mars 2005 Jag har kollat runt en hel del och fann att CMM Group verkar vara mest prisvärt. Då kollade jag på 1000 ex. med jewelcase, inlay, 2-sidig booklet och 4-färgstryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kennet_J Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 (redigerat) Kolla vår firmasajt www.pregal.com Vi matchar ALLA priser på CD DVD tillverkning Redigerat 29 april 2019 av Kennet_J Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bhellenb Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Hej! Vi på E&A produktion har bra priser. Titta gärna in på vår hemsida www.ea-produktion.se eller ring oss på tel: 08 - 511 790 70 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rip Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Varför Stockholm? Jag kan rekommendera House of Audio: House of Audio Billigt och hög kvalitet på såväl skivpressning som omslag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Varför Stockholm? Jag kan rekommendera House of Audio: House of Audio Billigt och hög kvalitet på såväl skivpressning som omslag. Och du jobbar där! Grattis till reklamen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rip Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Jag jobbar INTE där. Man är väl för fan inte tysk. 😄 Däremot har jag tryckt upp skivor där för ungefär halva priset mot vad det hade kostat på något svenskt företag jag kollat med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Jag jobbar INTE där. Man är väl för fan inte tysk. 🙂 Däremot har jag tryckt upp skivor där för ungefär halva priset mot vad det hade kostat på något svenskt företag jag kollat med. Oooops 😄 Men du vill gärna vara tysk! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rip Postat 11 mars 2005 Dela Postat 11 mars 2005 Givetvis. 🙂 Vill inte alla det? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
komoriman (oregistrerad) Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Får väl tipsa om företaget DiscPrint i Malmö igen... DiscPrint 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Påsen Postat 27 mars 2005 Dela Postat 27 mars 2005 (redigerat) I tjeckien ska det tydligen vara billigt. Det bästa av allt är att man kan skita helt i NCB-avgiften! Redigerat 27 mars 2005 av Påsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rip Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Vilket man väl ändå kan slippa undan om man pressar 1000 ex eller mindre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mike_B Postat 23 juni 2005 Dela Postat 23 juni 2005 Jag driver ett företag som kopierar och trycker CD/DVD-skivor. Kika gärna in hos oss på: http://www.mbmmedia.se Vi har flera färdiga paket, men ni kan även begära offert om det är något speciellt ni är ute efter. Mvh Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.