Myrli Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Hej för nĂ„t Ă„r sen fick jag en gammal mono/poly synt av min goda vĂ€n som aldrig hade anvĂ€nt den. Jag tyckte att den var cool sĂ„ jag tog hem den. Men jag behöver hjĂ€lp med att ta reda pĂ„ var den Ă€r i frĂ„n, vad den Ă€r vĂ€rd, och om det Ă€r nĂ„t att spara pĂ„. Ăr det nĂ„n som Ă€r haj pĂ„ Ă€ldre syntar, dĂ„ kan du vĂ€l hjĂ€lpa till lite. Det Ă€r en Siel Cruise mono/poly synt. Kolla bilder bilder
Lindeberg Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 HĂ€rligt, en kompis hade en Cruise. Ăr vĂ€l inget höjdarinstrument, och vad jag minns sĂ„ saknas cv-gate. Men Ă„ andra sidan fĂ„r du inte mycket för den om du sĂ€ljer, sĂ„ du kan lika gĂ€rna behĂ„lla och köra lite coola analogtrix nĂ€r du spelar live. Eller sĂ„. đ
One night in The Trance Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 đ sĂ„nt har jag ocksĂ„, synd att den inte har cv-gate, men man kan alltid samplar, men man kan bygger in en cv-gate annars, men priset inte vĂ€rt, he he, 4000-5000kr kosta mer Ă€n synten , đ
android Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Siel Àr/var ett italienskt företag, om jag inte minns fel. Enligt den hÀr sidan tillverkades den 1981-86. Verkar va en vÀldigt enkel, presetorienterad "synth". Skulle bli förvÄnad om du fick mer Àn ett par tusen för den... Men man vet iofs aldrig nÀr det gÀller gamla synthar, sÄ ta inte min gissning för nÄn sanning!
joachime Postat 8 december 2004 Postat 8 december 2004 Jag har spelat pÄ en Siel Cruise. Gillar filtret (distar skönt). Och strÄkpresetet funkar. Respect.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.