Jump to content
Annons

Billig hörlursstärkare


busse

Recommended Posts

Vad rekomenderas i prisklassen runt 1500-2000 kr minst 4 utgångar. Funderar på Presonus HP4, vad tror ni om en sån? Spelar in mest för mig själv men ibland skulle man vilja ha flera lurar. Eller har ni några andra förslag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vad rekomenderas i prisklassen runt 1500-2000 kr minst 4 utgångar. Funderar på Presonus HP4, vad tror ni om en sån? Spelar in mest för mig själv men ibland skulle man vilja ha flera lurar. Eller har ni några andra förslag?

Jag köpte en Aphex 454 Headpod - funkar fantastiskt bra och håller hög kvalitet. Inte alls som den Samson-stärkare jag hade tidigare.

Så här ser den ut:

454%20turn_700x436.jpg

/Dex.

Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)

Trådkapning, vet ni nån vettig för bara några hundralappar? Med bara en hörlursutgång då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådkapning, vet ni nån vettig för bara några hundralappar? Med bara en hörlursutgång då.

Denna lilla hörlursförstärkare ligger bara på 400:-, så det är nog bland de billigaste man kan få tag på. Ljudet ska man kanske inte vara för kinkig med, men den fungerar i alla fall...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en Aphex 454 Headpod - funkar fantastiskt bra och håller hög kvalitet. Inte alls som den Samson-stärkare jag hade tidigare.

Så här ser den ut:

454%20turn_700x436.jpg

/Dex.

Vad är priset på en sån?

Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)
Denna lilla hörlursförstärkare ligger bara på 400:-, så det är nog bland de billigaste man kan få tag på. Ljudet ska man kanske inte vara för kinkig med, men den fungerar i alla fall...

Som sagt, jag vill bara ha en hörlursutgång. Jag köper inte en hörlursförstärkare för att kunna höja volymen (eller jo till viss del därför), men mest pga jag vill få mer tryck i ljudet, förbättra ljudet dvs.

Redigerat av creel
Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt, jag vill bara ha en hörlursutgång. Jag köper inte en hörlursförstärkare för att kunna höja volymen (eller jo till viss del därför), men mest pga jag vill få mer tryck i ljudet, förbättra ljudet dvs.

Vill du ha bra ljud så kostar det nog dessvärre mer än några hundringar... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)
Vill du ha bra ljud så kostar det nog dessvärre mer än några hundringar... 🙂

Hur mycket kostar det då?

Har just nu M-Audio Delta 1010LT > Denon-förstärkare > AKG K601 (mkt bra lurar)

Redigerat av creel
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...