Jump to content
Annons

Hjälp mig med mitt examensarbete!


tbruce

Recommended Posts

Hej! Som vissa här kanske känner till så pluggar jag musikproduktion vid Växjö universitet, och jag håller just nu på med mitt examensarbete. Om ca en månad ska jag göra en utvärdering och jag söker därför frivilliga deltagare...

De som deltar i undersökningen kommer få 12 stycken låtar skickade till sig, vilka ska bedömas utifrån ett antal angivna punkter. Man kommer även få svara på ett par frågor om sin egen musikaliska bakgrund. Enkäten och låtarna kommer skickas ut via epost i början av maj, och ni kommer ha en vecka på er att lyssna in er och svara på frågorna.

Om du vill delta skickar du ett mejl med ditt för- och efternamn och gärna telefonnummer till min epostadress tor [punkt] bruce [snabel-a] gmail [punkt] com. Skriv "ANMÄLAN ENKÄT" som ämne (subject). Vem som helst är välkommen att delta, det spelar ingen roll om du har någon erfarenhet av att skapa musik eller inte. Märk väl att det är tolv stycken låtar som ska lyssnas igenom och bedömas, så räkna med att du kommer behöva lägga ner minst en eller två timmar på detta om du vill vara med.

Om du råkar befinna dej i Växjö så kommer enkäten förhoppningsvis även utföras på plats på universitetet om du föredrar det. Detta kommer isf ske ungefär samtidigt (början av maj). Blir det av så bjuder jag såklart på fika...

Exakt vad mitt examensarbete går ut på vill jag inte avslöja än så länge eftersom jag är rädd för att det kan påverka svaren i enkäten... 😆

Utvärderingen är en viktig del av mitt examensarbete så låt mig redan på förhand tacka för din eventuella medverkan. Tack! Om någon har några undringar så är ju den här tråden ett lämpligt ställe att framföra dessa...

- Tor

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Nu börjar det närma sig så jag bumpar detta. Har fått in en (1) anmälan hittills... haha.

Jag fyller år idag så om du vill ge mej en födelsedagspresent så får du jättejättegärna ställa upp. Du behövs!

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

GIGAN (oregistrerad)
Nu börjar det närma sig så jag bumpar detta. Har fått in en (1) anmälan hittills... haha.

Jag fyller år idag så om du vill ge mej en födelsedagspresent så får du jättejättegärna ställa upp. Du behövs!

Tack på förhand!

U really got me!

GIGAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...