Guitar Nilsson Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Nu Ă€r jag inne pĂ„ min fjĂ€rde mp3converteringsprogram, fattar inte det hĂ€r heller. Audiograbber hittar CDn som jag stoppar i datorn, det har inte de andra programmen lyckats med, sen lyckas jag Ă€ven köra igĂ„ng sĂ„ den mp3-converteras. Jag tror i alla fall att detta hĂ€nder. Men var tar MP3an vĂ€gen? Hittar ingenting som gör att man kan vĂ€lja var MP3an ska hamna, hittar ingen MP3 i datorn nĂ„nstans. Jag mĂ„ste vara dummast i hela vĂ€rlden. đ
bakke Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Ăndrar du inte sĂ„ hamnar mp3-filerna i c:/audiograbber.
bakke Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Jag har för mig att det Àr under settings. à ke Det stÀmmer, det första man ser nÀr man klickar pÄ settings Àr "directory to store files in". Skulle ju kunna ha gjorts lite mer begripligt om texten istÀllet var "directory to store mp3 files in" men eftersom Audiograbber klarar att rippa till alla format, beroende pÄ vilken encoder man anvÀnder, sÄ förstÄr jag att dom har valt att inte skriva ut nÄgot filformat. Men dÀr har du iallafall mappen dÀr filerna sparas.
Guitar Nilsson Postat 27 mars 2009 TrĂ„dstartare Postat 27 mars 2009 Ăndrar du inte sĂ„ hamnar mp3-filerna i c:/audiograbber. Hurra! Jag hittade c:/audiograbber. och Ă€ven mp3an! Jag fick gĂ„ in i "den hĂ€r datorn" dĂ€r fanns den bakom ett hörn. Ni Ă€r mina hjĂ€ltar! đ Vad glad jag blir! đ Jag har suttit som en mupp i fler dar med det hĂ€r. Undrens tid Ă€r inte förbi! đ
bakke Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Hurra! Jag hittade c:/audiograbber. och Ă€ven mp3an! Jag fick gĂ„ in i "den hĂ€r datorn" dĂ€r fanns den bakom ett hörn.Ni Ă€r mina hjĂ€ltar! đ Vad glad jag blir! đ„° Jag har suttit som en mupp i fler dar med det hĂ€r. Undrens tid Ă€r inte förbi! đ Det var onödigt, hade du stĂ€llt frĂ„gan för flera dar sedan sĂ„ hade du sluppit sitta som en mupp! đ
Guitar Nilsson Postat 27 mars 2009 TrĂ„dstartare Postat 27 mars 2009 Det var onödigt, hade du stĂ€llt frĂ„gan för flera dar sedan sĂ„ hade du sluppit sitta som en mupp! đ„° Jag har frĂ„gat flera ggr fast om andra program som tex FREERIP. Med det kunde jag inte hitta cdn... Men nu kan jag ju det hĂ€r, det rĂ€cker med ett program. Nu kan jag snart ladda upp ett litet test som jag gjort av min micpreamp ART DPSll. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.