Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu Àr jag inne pÄ min fjÀrde mp3converteringsprogram, fattar inte det hÀr heller.

Audiograbber hittar CDn som jag stoppar i datorn, det har inte de andra programmen lyckats med, sen lyckas jag Àven köra igÄng sÄ den mp3-converteras. Jag tror i alla fall att detta hÀnder.

Men var tar MP3an vÀgen? Hittar ingenting som gör att man kan vÀlja var MP3an ska hamna, hittar ingen MP3 i datorn nÄnstans.

Jag mĂ„ste vara dummast i hela vĂ€rlden. 😐

post-8284-1238156497_thumb.jpg

Annons
Postat
Jag har för mig att det Àr under settings.

Åke

Det stÀmmer, det första man ser nÀr man klickar pÄ settings Àr "directory to store files in".

Skulle ju kunna ha gjorts lite mer begripligt om texten istÀllet var "directory to store mp3 files in" men eftersom Audiograbber klarar att rippa till alla format, beroende pÄ vilken encoder man anvÀnder, sÄ förstÄr jag att dom har valt att inte skriva ut nÄgot filformat.

Men dÀr har du iallafall mappen dÀr filerna sparas.

Postat
Ändrar du inte sĂ„ hamnar mp3-filerna i c:/audiograbber.

Hurra! Jag hittade c:/audiograbber. och Àven mp3an! Jag fick gÄ in i "den hÀr datorn" dÀr fanns den bakom ett hörn.

Ni Ă€r mina hjĂ€ltar! 😄 Vad glad jag blir! 😆 Jag har suttit som en mupp i fler dar med det hĂ€r.

Undrens tid Ă€r inte förbi! 😐

Postat
Hurra! Jag hittade c:/audiograbber. och Àven mp3an! Jag fick gÄ in i "den hÀr datorn" dÀr fanns den bakom ett hörn.

Ni Ă€r mina hjĂ€ltar! 😄 Vad glad jag blir! đŸ„° Jag har suttit som en mupp i fler dar med det hĂ€r.

Undrens tid Ă€r inte förbi! 🙂

Det var onödigt, hade du stĂ€llt frĂ„gan för flera dar sedan sĂ„ hade du sluppit sitta som en mupp! 😎

Postat
Det var onödigt, hade du stĂ€llt frĂ„gan för flera dar sedan sĂ„ hade du sluppit sitta som en mupp! đŸ„°

Jag har frÄgat flera ggr fast om andra program som tex FREERIP. Med det kunde jag inte hitta cdn...

Men nu kan jag ju det hĂ€r, det rĂ€cker med ett program. Nu kan jag snart ladda upp ett litet test som jag gjort av min micpreamp ART DPSll. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.