Jump to content
Annons

Speed test


tAUG

Recommended Posts

Annons
martin1678 (oregistrerad)

151 på laptopen 🙂

edit: i poäng då det är dock knappa 40 ord /min

Redigerat av martin1678
Link to comment
Dela på andra sajter

Engelska:

You reached 177 points, so you achieved position 1159390 of 2596611 on the ranking list

You type 221 characters per minute

You have 43 correct words and

you have 0 wrong words

Svenska:

You reached 195 points, so you achieved position 11477 of 30646 on the ranking list

You type 238 characters per minute

You have 32 correct words and

you have 0 wrong words

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

...och då komer vi till kärnfrågan: Ni som skriver snabbare än jag - vad är era ursäkter för att inte ha skrivit fler inlägg i forumet...? 🙂😛

Nåja - skämt åsido. Hur i h-e kommer man upp i sådan hastighet egentligen? Jag är riktigt imponerad! 😎

Jag får väl göra ett nytt test hemma i kväll och se vad det blir för resultat då. Skulle kanske också packa upp mitt nya Logitech Wave och se hur det blir med det jämfört med det gamla som jag har haft ett par år...

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

...och då komer vi till kärnfrågan: Ni som skriver snabbare än jag - vad är era ursäkter för att inte ha skrivit fler inlägg i forumet...? 😎😛

Haha jadu claes, jag satt också precis och funderade på just det 😄

Förresten så ska väl tilläggas att det är Words per minute som är intressant 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men tänk på att man måste upp i 90:ord/minuten för att komma upp i 1.5 ord i sekunden, och det är ju inte så mycket.. eller?

Min brorsa pluggar med en av de allra snabbaste på att skriva - snittar ungefär 6 ord i sekunden (vilket borde bli ungefär 360 words per minute!!! 🙂) 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

85... sheet jag är svettig

Förresten - rolig grej. Men det är veeerkligen Offtopic - och bör hamna där, så du vet 😛

ääsh, sajttips tyckte jag att det passade in på.

Link to comment
Dela på andra sajter

151 på laptopen 😄

edit: i poäng då det är dock knappa 40 ord /min

Haha, jag typ: 😮😮😛🙂😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ökade mitt personbästa till 86 ord/min! 😛 fett nöjd.

Ganska beroendeframkallande detta 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Engelska:

289 points, so you achieved position 279755 of 2597992 on the ranking list

You type 395 characters per minute

You have 68 correct words and

you have 1 wrong words

Svenska:

You reached 301 points, so you achieved position 3078 of 30739 on the ranking list

You type 441 characters per minute

You have 55 correct words and

you have 3 wrong words

Fler än jag som fick jättelånga ord på svenska som "socialdemokraterna" och "ytterligare", "beslutsamhet"?

Redigerat av Limpan
Link to comment
Dela på andra sajter

Det va värst va duktiga folk var:P Man har nästan lust att fråga om folk inte har något bättre för sig men det är ju faktiskt en nyttig egenskap i detta IT-sammhälle som vi lever i!

Jag kom då inte mycket mer än 230 på svenska

*EDIT lyckades ta mig upp till 292

Redigerat av Coach
Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)

Det blev error, så snabb var jag.

Skämtåsido, jag hamnade på 394 men det var första försöket, ska göra ordentligt nu.

Redigerat av creel
Link to comment
Dela på andra sajter

You type 362 characters per minute

You have 62 correct words and

you have 2 wrong words

Skall testa på ett riktigt tgb imorgon, de här små laptopgrejerna är inte gjorda för rally.

Redigerat av mixtur
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Fler än jag som fick jättelånga ord på svenska som "socialdemokraterna" och "ytterligare", "beslutsamhet"?

Jaa asså, svenska är skitsvårt, bara toklånga och jobbiga ord 😄 Så jag kör endast den engelska 🙂

441 fick jag nu men kan fan bättre.

Indeed you can 🙂 Jag ligger väl på ett medel på ungefär 70 vilket är betydligt bättre än första gången 😄

EDIT: Tog bort creels superbild 😆

Redigerat av tAUG
Link to comment
Dela på andra sajter

fy tuusaaan jag var inte alls bra på detta, men jag skriver hur snabbt som helst i vanliga fall. T.ex som nu skriver jag snabbt och gör inte för mycket stavfel. Men där fick jag fel på var tionde typ, antar att jag får problem när jag inte bestämt ordföljden själv. Hur som helst, 65 ord i minuten på eng

Link to comment
Dela på andra sajter

42 ord i minuten är mitt rekord änsålänge.

Det bör noteras att jag verkligen inte använder 10 fingrar 😆

😄 Hehe mitt medel har nu officiellt gått upp till närmare 80. Det var mycket skönare tangentbort här hemma än på skolan 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Waltzberger (oregistrerad)

jag vill inte vara skrytig eller så men vi hade en tävling i plugget en gång vem som kunde skriva alfabetet snabbast.

finns nog kvar på nätet nånstans (google?)

jag klarade det på 3,8 sek :rolleyes:

nåt o ha i cv't?

dont think so..

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vill inte vara skrytig eller så men vi hade en tävling i plugget en gång vem som kunde skriva alfabetet snabbast.

finns nog kvar på nätet nånstans (google?)

jag klarade det på 3,8 sek 😛

nåt o ha i cv't?

dont think so..

Äh, 3.8 är inte särskillt snabbt egentligen, jag höll också på med det där ett tag. Jag kom strax under 3s vill jag minnas. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...