Jump to content
Annons

Hjälp mig att höra vad han sjunger!


HokosPokos

Recommended Posts

Är så att jag och en vän håller på med en tribute skiva och vi behöver bandets (Svart Parad heter det) texter. Det är ett gammalt punkband från 80talet så de flesta texter är bortglömda eller försvunna. Så finns det någon vänlig själ som kan mixa (eventuellt bara försöka höra vad han sjunger. Jag hör det inte, bara enskilda ord) en låt (fler om det går bra) så man hör rösten bättre?

här kan du ladda ner låten

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vi super oss fulla

Sen går vi på konsert

även mera supa

är våra farväl

men det har vi gjort med

Konserten var väl kreativ

Drick du dig på en eter

häll det i min hjärna

jag måste ringa ambulans

har man inte mycket att hämta där

ni sillar ni slipar

tror att torn är tråkig

men vem råkar man träffa

röka förmodligen gräs

stå på en blå grävling till ääää

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, egentligen finns det ingen mening att göra en låt när man är så här fullständigt otydlig när man gör vokalerna. Visst det förekommer i punk-liknande band men detta är nästan bara lustigt. Och ja visst, det är som ansiktsburk XD tkr dock att du fick in det ganska bra

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag har behövt texter "som inte finns" har jag gett mig fan på att leta rätt på någon som var med i bandet, eller anhörig till någon som var med i bandet. Många gånger lyckas man, och den personen brukar oftast bara bli glad att man gillar bandet i fråga.

I dessa tider är det lättare än man kanske tror att spåra folk. På gott och ont 😆.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...