Jump to content
Annons

Gratis "låta-dyrt-plugg"?


Tophe

Recommended Posts

Har testat Emphasizer-demot och hos en kompis lyssnade jag på UAD's Pultec-EQ.

Det är liksom inga vanliga EQ-grejer utan enkla reglage som på nåt sätt ökar luft och närvaro.

Känner ni till några gratis-pluggar som gör samma grej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Stillwell har en del fina produkter..

Testa google..stillwell.com nånting.Minns inte riktigt,men jag kan ta reda på det om du är intresserad.

Inte helt gratis dock,dom ser gärna att man slickar lite dollar om man använder grejerna - dom är fullt fungerande.

Eq:n,samt kompressorn Major Tom funkar riktigt bra.

mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Divines inlägg gjorde mig nyfiken så jag klickade på Meadows-länken och hamnade på er myspace. Riktig skön musik! 🙂

Fick Jose Gonzalez feeling. Oj vad bra Undertaker är!

Snyggt!

Och vad skäggiga ni är!

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, här ville man bara ha en gratis fuskplugg och får en massa glada tillrop istället.

Tack så mycket för de uppmuntrande kommentarerna. VI jobbar med vår första platta nu.

Hoppas den ska vara klar för släpp i höst.

Ska kolla upp tipsen jag fick. Claes nämnde Enhancers i en annan tråd. Kanske är det jag letar efter.

De tillför lite krispighet, helt enkelt. Ganska enkelt att använda man vrider och så utvecklas ljudet enligt

följande logaritm: "låter ok - hmm helt ok - åh vad fint - wow vilket krisp - oj då - aj då - gaaaah mina öron!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...