Jonka Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 HallĂ„ allt folk som gillar musik!! Jonas heter jag Ă„ fick tipset om detta forum av "Pusa". En gammal klasskamrat! Pluggar just nu till nĂ„t sĂ„ fint som ljudsĂ€ttare pĂ„ Musikhögskolan Ingesund i Arvika. Tycker detta verkar som ett utomordentligt forum för den som vill fĂ„ mer kunskaper om studions verklighet. Sitter mest hemma Ă„ försöker fila pĂ„ eget material som nĂ„n gĂ„ng ska hamna pĂ„ den lilla runda plastbrickan. Ăr Ă€ven en del i skolans studio Ă„ spelar in diverse saker. Tycker att d ska bli himla kul Ă„ fĂ„/ge massa smaskiga tips Ă„ ideĂ©r! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer sĂ„ hej sĂ„ lĂ€nge. Ser fram emot all information jag kan fĂ„!!
android Postat 23 november 2004 Postat 23 november 2004 VĂ€lkommen! Vi ses pĂ„ Arvikafestivalen dĂ„? đ
Pusa Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 HallÄ ponken.. VÀlkommen hit.. Trevligt att man tom Àr omnÀmnd i presentationen.. Har du lyssnat pÄ tÀvlingsbidragen? MÄnga Àr rikigt bra.. checka ut det dÀr.. Àr vÀrt en lyssning eller tvÄ.. (De ligger under "studiofestival" eller nĎt.. )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.