Pazo Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Ge mig något konkret tips istället för att vara dryg. Mäh! Jag var inte dryg! 😄 Athlete - wires Death cab for cutie: Grapevine fires Soul meets body Streets of manhattan Coldplay - The hardest part Nada surf: See these bones Alway love 🙂
Micke H Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Mäh! Jag var inte dryg! 😄 Athlete - wires Death cab for cutie: Grapevine fires Soul meets body Streets of manhattan Coldplay - The hardest part Nada surf: See these bones Alway love 🙂 Det var bättre, tack. Ska se vad som finns i Spotify.
Overkill Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Mäh! Jag var inte dryg! 😄 Athlete - wires Death cab for cutie: Grapevine fires Soul meets body Streets of manhattan Coldplay - The hardest part Nada surf: See these bones Alway love 🙂 VADÅ STREETS OF MANHATTAN! Nu blir jag besviken Pazo! Den heter ju Marching Bands of Manhattan. Så det så! Och alla låtarna finns på Spotify. ofta förresten! fick ju hem Athletes skiva Tourist igår där Wires är med. 🙂
Overkill Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 hur gick det förresten micke, hittade du någon att prata med? 😄
Pazo Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Men eeeh.. Ja! streets of manhattan är fan en annan l¨åt! 🙂 sry 😄 Athletesskivan har jag haft aslänge! 🙂
Micke H Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Ja, till slut gjorde jag det. Har varit där på två besök nu. Är inte helt säker på att det verkligen ger något...men ska försöka ge det en chans iallafall.
Emulator Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Ja, till slut gjorde jag det. Har varit där på två besök nu. Är inte helt säker på att det verkligen ger något...men ska försöka ge det en chans iallafall. Klart det ger något. inte nu kanske, men över tid. helt orelaterat: lite gasig nu efter ev veggopizza.
Neosus Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Tusiken va många bluesband som vill bli vän med mig nu på myspace och reverbnation 🙂
Neosus Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Dessutom har jag tjänat $2.05 på reverbnation ja e RIIIIIIIK 🙂 ...aja.. Ibland har jag roligt 🙂
Gote Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Dessutom har jag tjänat $2.05 på reverbnation ja e RIIIIIIIK 😆 ...aja.. Ibland har jag roligt 🥰 Det var som sjutton - kronor! 😆 ...aja.. Ibland är jag rolig 😱
Pazo Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 (redigerat) haha. De ska komma en Mcgyver film ju! 😱 Redigerat 17 mars 2009 av Pazo
Gote Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 I filmen fixar han växthuseffekten med två tandpetare och en USB-kabel. 😱
Pico Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 I filmen fixar han växthuseffekten med två tandpetare och en USB-kabel. 😱 Hörde Sandra Bullock skall spela MacGyver.
Pazo Postat 17 mars 2009 Postat 17 mars 2009 Ja de är klart! kabeln lyckas han på något sätt överantända så att den bildar ett annat material som tillsammans med träet i tanpetarna behöver massa koldioxid för att kunna fortsätta kombustionen! Alltså kommer den binda till sig sjuka mängder CO2 och sedan rädda världen 😱
Recommended Posts