Jump to content
Annons

reason.nu


rhythmical

Recommended Posts

Vi håller på just nu som jag har skrivigt i min förra tråd att bygga upp våra webbplats. Dock har vi fått allt för mycket att göra vid sidan om webbplatsen så det kommer dröja ett tag innan den officiella webbplatsen är uppe.

Men för att i alla fall få igång webbplatsen så har jag lagt upp en forum nu. Som ni självklart ska besöka =). Dock kanske det inte finns så mycket mat nyttigt just nu men det kommer det vill jag lova.. Har en del artiklar på datorn som jag ska lägga upp under veckan.

Om ni skulle vilja påverka eller skriva för oss kan ni också göra den från webbplatsen.

http://www.reason.nu

Redigerat av rhythmical
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Ok, gjort.

Ses där.

Wurrrd!

Eller inte:

Reason.nu

För närvarande är sidan är under hård kreativ process och vi beräknar att den ska var klar om -152 dagar.

Välkommen åter !

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes det ska bli mer än ett forum. Vi är som sagt inte något företag som vill tjäna några pengar på det här. Vi gör allt på våran fritid, därför ta det mesta mer tid än annars skulle ha gjort.

Tanken med hemsidan är att det ska finnas något för alla reason användare, oberoende om man är nybörjare eller proffs.

För att detta ska bli så bra som möjligt vill jag gärna att ni säger vad ni är behov av. Så ska vi göra vårt bästa för att fixa fram det. Detta kan ni göra på vår webbplats under rubriken "Va med och påverka".

"Reason.nu

För närvarande är sidan är under hård kreativ process och vi beräknar att den ska var klar om -152 dagar.

Välkommen åter !"

Som ni ser har webbplatsen länge sått utan någon användning vilket jag ville ändra på. Därför la jag upp forumet för i alla få igång webbplatsen.

Jag ser gärna fler som hjälper till med webbplatsen med t.ex artiklar och guider.

Så om ni är intresserad skicka ett mail till mig eller anmäla ditt intresse på hemsidan.

Redigerat av rhythmical
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...