Christofer Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 VII Gates - The Saviour. Helt j*vla underbart dragspels solo. 😆😄🙁🙁 Den igen.
Pazo Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Shakira - No creo Från den tiden hon faktiskt var bra 😆
Christofer Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Sabaton - Attero Dominatus sen blir de Sabaton - Rise of Evil
Christofer Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Bruce Dickinson, Brian May, Roger Taylor, Tommy Iommi,David Gilmour,Ian Gillan, Ritchie Blackmore och nåra andra lirar Smoke On The Water 😕
Hellpig Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 House of love - East 17 (Nej jag gillar inte dem alls... bara en topp-100-1992-samling som jag råkat sätta på här på morgonkvisten! 😎)
IDF Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Kraftwerk - trans europe express, från skivan med samma namn! galet bra!! även från -77.. snuskbra! bajs!
ViktorDenStore Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Rolling Stones - Oh No, Not You Again 😛 Det tar sig 🙂 Pain of Salvations - Waking Every God 🙂
Christofer Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 (redigerat) Slayer - Bloodline Redigerat 4 augusti 2006 av Christofer
surikatmamma Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 The Mars Volta - Roulette Dares (The Haunt Of) Fan vad jag irriterar mig på att pukorna är panorerade så långt ut på den skivan! Man blir ju störd av att lyssna på det. 😏 Ljudbögskada.
Pazo Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 The Mars Volta - Roulette Dares (The Haunt Of) Fan vad jag irriterar mig på att pukorna är panorerade så långt ut på den skivan! Man blir ju störd av att lyssna på det. 🤪 Ljudbögskada. SLUTA!!!! 😏 !!! Trummorna på den skivan är de bäst producerade nånsin! FATTA LJUDET!!! AMAGADD!!! 😆🙂 Älskar produktionen på alla deras plattor. helt underbart!
Pazo Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 (redigerat) Metallica - Frantic Ska nog lyssna igenom hela albumet, det var längesen... 😕 Redigerat 5 augusti 2006 av Pazo
Overkill Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Metallica - Frantic Ska nog lyssna igenom hela albumet, det var längesen... 😮 MÄH!!! 🙂😮 :o 😕😮
lavrell Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 helt fantastisk låt. Bland det vackraste jag hört alla kategorier!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.