Jump to content
Annons

M-Audio Project Mix IO


Opiiate

Recommended Posts

Jag har en enkel fråga angående project mix'en. Finns det oändligt med kanaler som man kan använda sig utav, eller man har bara dom åtta som finns?

Tänkte om det finns någon funktion som låter dig bläddra mellan olika saker du har att justera? t.ex att kaggen som ligger på kanal 1 sparar inställningarna medans jag går vidare till spår 16 för att justera gitarren?

Eftersom dom är motorstyrda så bör det ju vara så, att det kan sparas för att gå vidare till dom nästa åtta spåren ..

projectmix.jpg

Tack!

Redigerat av Opiiate
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har en enkel fråga angående project mix'en. Finns det oändligt med kanaler som man kan använda sig utav, eller man har bara dom åtta som finns?

Tänkte om det finns någon funktion som låter dig bläddra mellan olika saker du har att justera? t.ex att kaggen som ligger kanal 1 sparar inställningarna medans jag går vidare till spår 16 för att justera gitarren?

Eftersom dom är motorstyrda så bör det ju vara så, att det kan sparas för att gå vidare till dom nästa åtta spåren ..

Tack!

Det är så det är. 🙂

Redigerat av Apep
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en enkel fråga angående project mix'en. Finns det oändligt med kanaler som man kan använda sig utav, eller man har bara dom åtta som finns?

Tänkte om det finns någon funktion som låter dig bläddra mellan olika saker du har att justera? t.ex att kaggen som ligger kanal 1 sparar inställningarna medans jag går vidare till spår 16 för att justera gitarren?

Eftersom dom är motorstyrda så bör det ju vara så, att det kan sparas för att gå vidare till dom nästa åtta spåren ..

Tack!

när du kör den som midicontroller så kan du bläddra mellan alla inspelade spår du har på datorn. Det är i datorn du sparar alla spårinställningar inte i själva controllern. De inställningarna som finns i datorn skickas till controllern och det ändringar du gör via controllerna skickas till datorn.

Ahaa, tack för svaret! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...