Jump to content
Annons

Ofas 2004


Nudel af Ludenben

Recommended Posts

Annons
Stinkey (oregistrerad)
"Hon e grejen värsta grymma tjejen", Uggla har varit i mer eller mindre ofas sen "Dörrslusk" typ...

Hihi!! Det är otroligt att denne man har gjort ett mästerverk som Bobbo Viking. Trist "utveckling". 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där macaroni-låten med Lasse Holm platsar nog....och Svenska Flickor med Ledin/Uggla och kompani. Och Släpp hästarna fria med Ledin också förresten.

Högt över havet med Arja Sajamonigardsjääääs..ja ni kan själva är ju helt underbar också;

" Högt över havet och bort emot land

Stämmer frekvensen så räcker jag fram

Plus når minus och lyckan är gjord, sanna mina ord

Högt över havet och bort emot land

Där kan det blixtra och dundra ibland

Våra zoner är laddade fält

Kärlek, (det måste va' kärlek) ja eventuellt"

Det är poesi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här?

Inte speciellt känd kanske... men det är väl likabra? 🙂låten.

EDIT: Annars den kanske bara kan klassas som allmän och korkad kuriosa... Vet inte var det länkades till denna. Sett den innan någonstans i alla fall. Kanske här på forumet, men jag är lite osäker...

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

En låt som "ofasade" nåt extremt måste väl vara den där låten som vann Melodifestivalen (och som kom sist i Eurovision Song Contest) på 70-talet (?) som handlade om Beatles?

"Beatles gav oss sin musik" .. 😎

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

En låt som "ofasade" nåt extremt måste väl vara den där låten som vann Melodifestivalen (och som kom sist i Eurovision Song Contest) på 70-talet (?) som handlade om Beatles?

"Beatles gav oss sin musik" .. 🙂

/Daniel

Forbes! Ja, egentligen är det väl bara att kopiera en melodifestivalplatta så har du din ofas-skiva, Nudelben. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...