Jump to content
Annons

Sångare och textskrivare sökes!


djstyler

Recommended Posts

Jag söker någon som skulle kunna tänka sig att sjunga ett stycke på en låt jag håller på med. Problemet är att jag själv inte har någon utrustning till det. Så denne person ska kunna på egen hand spela in.

Jag behöver också en som skriver texten till låten. Har musiken men inte texten.

Annars var det inget annat, eller jo... skriv pm eller msn ( mr.smet@hotmail.com ) om det finns intresse för nått av det ovanstående.

Sample

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag söker någon som skulle kunna tänka sig att sjunga ett stycke på en låt jag håller på med. Problemet är att jag själv inte har någon utrustning till det. Så denne person ska kunna på egen hand spela in.

Jag behöver också en som skriver texten till låten. Har musiken men inte texten.

Annars var det inget annat, eller jo... skriv pm eller msn ( mr.smet@hotmail.com ) om det finns intresse för nått av det ovanstående.

Sample

Inte min typ av musik men när jag tänkte efter vem som skulle passa bra ihop med dig så kom denna tjejs forum tråd upp

https://www.studio.se/index.php?showtopic=53546 alltså din häftiga musik och hennes björk röst blir himla bra tror jag

Lycka till 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag söker någon som skulle kunna tänka sig att sjunga ett stycke på en låt jag håller på med. Problemet är att jag själv inte har någon utrustning till det. Så denne person ska kunna på egen hand spela in.

Jag behöver också en som skriver texten till låten. Har musiken men inte texten.

Annars var det inget annat, eller jo... skriv pm eller msn ( mr.smet@hotmail.com ) om det finns intresse för nått av det ovanstående.

Sample

Grym låt var bara tvungen att skriva det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...