Jump to content
Annons

SSL bjussar på läskig allhelgonaplugg


Mats Stålbröst

Recommended Posts

Som ni säkert insett vid det här laget är allhelgonahelgen en ur kommersiell synpunkt hyfsat stor högtid i den engelspråkiga delen av världen. Det firar SSL genom att släppa en gratisplugg (registrering krävs) som ska förvandla din röst till något betydligt mer skräckinjagande än vad du är van vid. Pluggen heter X-orcism och mer info finns här: http://www.solid-state-logic.com/music/X-Orcism/

Redigerat av Mats_S
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Nån som har ett smakprov att lägga upp?

ska bara spela in sen kommer det upp ett! 😄

.... och här kommer 2 st!

Första, testade bara att låta och fnissa lite i micken.

http://norder.se/sf/Angus%20-%20SSL%20X-Or...ereo%20Test.mp3

Andra, är en liten trudelutt som jag under grov tristess lyste upp, jallefall min egen, vardag med!

http://norder.se/sf/Angus%20-%20En%20gast.mp3

Rätt trevlig plugg, fast nu återstår att se om jag hittar nått användningsområde utanför allhelgonahelgen! 😏

edit: har inte lagt ner någon tid på nån mix eller nått i den stilen överhuvetaget, så ni kanske får höja volymen lite för att ens höra minsta lilla gastläte.

Redigerat av Fangus
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur var det med latancy osv när du spelade in

Inget märkbart för min del.

Funkade felfritt. Men kanske kan vara svårt att höra med alla ekon och brus som medföljer på denna plugg 😏

Smidig installation, lättanvänt!

Redigerat av Fangus
Link to comment
Dela på andra sajter

A ) Helfestligt tycker jag, det känns kul när ett företag bjuder till och hittar på lite gratis skoj.

B ) Men tänk vad pengar det kostar för oss som betalar för våra pluggar! All tiden de lagt ner på det här! Trams!

Jag väljer A.

Lutar mig tillbaks. Det var veckans konstiga inlägg det. Nu kan man ta det lugnt en vecka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

A ) Helfestligt tycker jag, det känns kul när ett företag bjuder till och hittar på lite gratis skoj.

B ) Men tänk vad pengar det kostar för oss som betalar för våra pluggar! All tiden de lagt ner på det här! Trams!

Jag väljer A.

Lutar mig tillbaks. Det var veckans konstiga inlägg det. Nu kan man ta det lugnt en vecka till.

Bra tänkt där! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

A ) Helfestligt tycker jag, det känns kul när ett företag bjuder till och hittar på lite gratis skoj.

B ) Men tänk vad pengar det kostar för oss som betalar för våra pluggar! All tiden de lagt ner på det här! Trams!

Jag väljer A.

Lutar mig tillbaks. Det var veckans konstiga inlägg det. Nu kan man ta det lugnt en vecka till.

Inte konstigt nog att ge dej en känga...! Bättre kan du!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrämmande tråkig plug det här. Bara ta bort den snarast. 🙂

Neggo 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

A ) Helfestligt tycker jag, det känns kul när ett företag bjuder till och hittar på lite gratis skoj.

B ) Men tänk vad pengar det kostar för oss som betalar för våra pluggar! All tiden de lagt ner på det här! Trams!

Jag väljer A.

Lutar mig tillbaks. Det var veckans konstiga inlägg det. Nu kan man ta det lugnt en vecka till.

Inte konstigt nog att ge dej en känga...! Bättre kan du!

Näe... det är sant. Men det skall ju vara förståeligt också! Eller? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrämmande tråkig plug det här. Bara ta bort den snarast. 🙂

Neggo 😉

Que? Neggo, vad är det? 😉

Oj, jag trodde det var ett allmänt känt ord, där ser man.

Men man skulle kunna säga såhär;

Någon som är negativ, kan kallas för ett Neggo. ok? 😉

Eller att man, i verbform, Neggar. haha

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Skrämmande tråkig plug det här. Bara ta bort den snarast. 😉

Neggo 😉

Que? Neggo, vad är det? 😲

Oj, jag trodde det var ett allmänt känt ord, där ser man.

Men man skulle kunna säga såhär;

Någon som är negativ, kan kallas för ett Neggo. ok? 😆

Eller att man, i verbform, Neggar. haha

Aha ok då fattar jag. Nej faktiskt aldrig hört det ordet förut. Men passa dig så du inte får Centrum för rasism på dig när du använder såna ord. 😆 De försökte stämma GB för glassen Nogger som de tyckte lät för likt N-ordet. De kan ju ha för lite för sig nu med och leta upp dig. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrämmande tråkig plug det här. Bara ta bort den snarast. 😉

Neggo 😛

Que? Neggo, vad är det? 😲

Oj, jag trodde det var ett allmänt känt ord, där ser man.

Men man skulle kunna säga såhär;

Någon som är negativ, kan kallas för ett Neggo. ok? 😆

Eller att man, i verbform, Neggar. haha

Aha ok då fattar jag. Nej faktiskt aldrig hört det ordet förut. Men passa dig så du inte får Centrum för rasism på dig när du använder såna ord. 😆 De försökte stämma GB för glassen Nogger som de tyckte lät för likt N-ordet. De kan ju ha för lite för sig nu med och leta upp dig. 😛

Menar du Nogger Black? 😉

4gngc9.jpg

Redigerat av Fangus
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Skrämmande tråkig plug det här. Bara ta bort den snarast. 🙂

Neggo 😉

Que? Neggo, vad är det? 😛

Oj, jag trodde det var ett allmänt känt ord, där ser man.

Men man skulle kunna säga såhär;

Någon som är negativ, kan kallas för ett Neggo. ok? 😄

Eller att man, i verbform, Neggar. haha

Aha ok då fattar jag. Nej faktiskt aldrig hört det ordet förut. Men passa dig så du inte får Centrum för rasism på dig när du använder såna ord. 😄 De försökte stämma GB för glassen Nogger som de tyckte lät för likt N-ordet. De kan ju ha för lite för sig nu med och leta upp dig. 😛

Menar du Nogger Black? 😆

4gngc9.jpg

aah ganska fånigt faktiskt ;p

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...