Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vet inte, men jag tÀnker testa iaf. Ska göra en ordentlig backup av min nuvarande version o sen installera 8.10 och om den inte skulle funka bra sÄ Àr det bara köra in backupen igen. VÀrt ett försök iaf!

Postat
Vet inte, men jag tÀnker testa iaf. Ska göra en ordentlig backup av min nuvarande version o sen installera 8.10 och om den inte skulle funka bra sÄ Àr det bara köra in backupen igen. VÀrt ett försök iaf!

Hur gör du en sÄdan backup?

Postat

UngefÀr som det beskrivs i denna trÄd http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=581680

Postat

UngefÀr som det beskrivs i denna trÄd http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=581680

Ska testa det, tack!

• 3 veckor senare...
Postat

Varför heter det Ubuntu? Det lÄter fult, tycker jag.

Förresten sĂ„g jag en cola som hette Ubuntu Cola idag. Är den god?

đŸ˜Č

Postat
Varför heter det Ubuntu? Det lÄter fult, tycker jag.

:rolleyes:

Det Àr ett gammalt afrikanskt ord som betyder "medmÀnsklighet mot andra" eller "vi Àr vad vi Àr pÄ grund av vad vi alla Àr"

Trollar du ofta hÀr, eller Àr det bara nattetid?

Postat

JorÄ den smakar helt ok, det Àr nÄ eko tjofrÀs sÄ det Àr troligtvis dÀrför de valt namnet Ubuntu.

Vet inte om det Ă€r ett skĂ€mt eller inte men nĂ„gon hĂ€vdade att det dessutom Ă€r "öppen kĂ€llkod" pĂ„ den sĂ„ att sĂ€ga 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.