Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kolla upp Hagströmgitarrer också. Tycker personligen de låter bättre än Epiphone. Och kolla beggmarknaden. Du hittar alltid förr eller senare nån bra gura där för ett bra pris om du är lite tålmodig och sparar då en hel del, istället för slänga ut på medioker gura i butik kan du få en bättre på beggmarknaden. Annars gå och testa i butik och skicka efter from typ Thomann och spara där med.

Absolut, har en Hagström Swede och jag har svårt att se hur man ska kunna få mer gitarr för 5000:-

Jag har visserligen en vänster men det ska nog inte skilja mycket.

Fick hem en Hagström Swede från Thomann för ett par veckor sen. Som student är 5000:- mycket pengar, men jag har inte ångrat ett öre. Mycket gitarr för slanten.

Jo nog är det fina grejer. Men vad är det som gör att Thomann kan ha ett så lågt pris? det blir mycke i procent räknat.

De kan hålla lågt pris för de beställer direkt från tillverkarna och har inga mellanhänder som ockrare här som Luthman.

Men liksom... varför gör inte alla andra musikkedjor samma sak? Typ Musikbörsen? Dom är ju ofta svindyra jämfört med Thomann 😛

Annons
  • Svar 60
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.