Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag undrar jag om de stryper sin egen marknad genom att inte ge folket vad folket vill ha... mer expansioner. Det tycks ta alldeles för lÄng tid att komma ut med nya.

Redigerat av Hellpig
DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Jag undrar jag om de stryper sin egen marknad genom att inte folket vad folket vill ha...

Genom "folket vad folket vill ha"??? â˜ș Ja dĂ„ Ă€r det inte konstigt för det dĂ€r lĂ€t förvirrande.

Nej men helt Ă€rligt sĂ„ hĂ„ller jag med. Om det inte var för att jag hade lite andra musikpriotieringar som Ă€r lite mera brĂ„dskande Ă€n en ny trumvsti sĂ„ hade jag gjort mig av med min AD redan. SlĂ„r vad om att de kommer med nĂ„gra nya refull sĂ„ dĂ€r lagom till jul för att kunna sĂ€lja lite mera och sen lĂ€r det vĂ€l dröja till runt nĂ€sta jul igen innan nĂ„t mer kommer. Eller Ă€r det nĂ„n som vĂ„gar sĂ€tta emot det vadet? 😄

Redigerat av DieHard
Postat
Skulle gÀrna vilja höra nÄgra demos pÄ just den expansionen, sÄ jag vet om den Àr nÄgot att ha.

http://xlnaudio.com/

Oj, jag hade faktiskt varit inne dÀr redan och kollat, men tydligen bara hittat demos till originalsetet.

Nu hittade jag rÀtt.

Postat
Jag undrar jag om de stryper sin egen marknad genom att inte folket vad folket vill ha...

Genom "folket vad folket vill ha"??? 😄 Ja dĂ„ Ă€r det inte konstigt för det dĂ€r lĂ€t förvirrande.

Nej men helt Ă€rligt sĂ„ hĂ„ller jag med. Om det inte var för att jag hade lite andra musikpriotieringar som Ă€r lite mera brĂ„dskande Ă€n en ny trumvsti sĂ„ hade jag gjort mig av med min AD redan. SlĂ„r vad om att de kommer med nĂ„gra nya refull sĂ„ dĂ€r lagom till jul för att kunna sĂ€lja lite mera och sen lĂ€r det vĂ€l dröja till runt nĂ€sta jul igen innan nĂ„t mer kommer. Eller Ă€r det nĂ„n som vĂ„gar sĂ€tta emot det vadet? 😼

Whoops, editerat mitt inlĂ€gg sĂ„ det stĂ€mmer nu... 🙂 Nej, jag tror att du har rĂ€tt. Jag har en kĂ€nsla av att XLN suttit med en kanonprodukt men att de av nĂ„gon anledning inte lyckats följa upp den som de borde gjort. Kanske var det ett för litet företag eller sĂ„... Nej, jag kanske inte skall spekulera. Jag har bara en kĂ€nsla av att de bommar eller kommer att tappa existerande kunder en masse pga att de inte följer upp med expansioner helt enkelt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.