Jump to content
Annons

Addictive Drums Retro mp3 demos


FlyRider

Recommended Posts

Annons

Jag undrar jag om de stryper sin egen marknad genom att inte ge folket vad folket vill ha... mer expansioner. Det tycks ta alldeles för lång tid att komma ut med nya.

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Jag undrar jag om de stryper sin egen marknad genom att inte folket vad folket vill ha...

Genom "folket vad folket vill ha"??? ☺️ Ja då är det inte konstigt för det där lät förvirrande.

Nej men helt ärligt så håller jag med. Om det inte var för att jag hade lite andra musikpriotieringar som är lite mera brådskande än en ny trumvsti så hade jag gjort mig av med min AD redan. Slår vad om att de kommer med några nya refull så där lagom till jul för att kunna sälja lite mera och sen lär det väl dröja till runt nästa jul igen innan nåt mer kommer. Eller är det nån som vågar sätta emot det vadet? 😄

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar jag om de stryper sin egen marknad genom att inte folket vad folket vill ha...

Genom "folket vad folket vill ha"??? 😄 Ja då är det inte konstigt för det där lät förvirrande.

Nej men helt ärligt så håller jag med. Om det inte var för att jag hade lite andra musikpriotieringar som är lite mera brådskande än en ny trumvsti så hade jag gjort mig av med min AD redan. Slår vad om att de kommer med några nya refull så där lagom till jul för att kunna sälja lite mera och sen lär det väl dröja till runt nästa jul igen innan nåt mer kommer. Eller är det nån som vågar sätta emot det vadet? 😮

Whoops, editerat mitt inlägg så det stämmer nu... 🙂 Nej, jag tror att du har rätt. Jag har en känsla av att XLN suttit med en kanonprodukt men att de av någon anledning inte lyckats följa upp den som de borde gjort. Kanske var det ett för litet företag eller så... Nej, jag kanske inte skall spekulera. Jag har bara en känsla av att de bommar eller kommer att tappa existerande kunder en masse pga att de inte följer upp med expansioner helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...