Jump to content
Annons

ProteusVX nu gratis

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Vst-synten ProteusVX Àr nu gratis

Bara att ladda ned pĂ„ www.emu.com 😑

Redigerat av Olsberg
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Vad Ă€r ProteusVX..?? 😑😄

En vst-synt. SÄ om du har behov av det Àr det bara att ladda ned.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja för mig tog det bara nÄgra minuter. Antar det Àr en jÀkla massa som laddar ned den nu sÄ det Àr inte konstigt det tar tid. Men varför gnÀlla? Den Àr ju gratis.

Postat
Ja för mig tog det bara nÄgra minuter. Antar det Àr en jÀkla massa som laddar ned den nu sÄ det Àr inte konstigt det tar tid. Men varför gnÀlla? Den Àr ju gratis.

kasta upp den pĂ„ egen server och dela ut den hĂ€r dĂ„. 😐

Postat

kasta upp den pĂ„ egen server och dela ut den hĂ€r dĂ„. 😐

Jag kan göra det nÀr jag fÄtt hem den

Postat

Tog vĂ€l 40 minuter att fĂ„ hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, mĂ„nga var helt otroligt skitbra men alltför mĂ„nga var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade pĂ„ vissa ljud (CPU frĂ„gan dyker ofta upp hos mig i mĂ„nga trĂ„dar... đŸ„° )

Kolin

DieHard (oregistrerad)
Postat
Tog vĂ€l 40 minuter att fĂ„ hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, mĂ„nga var helt otroligt skitbra men alltför mĂ„nga var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade pĂ„ vissa ljud (CPU frĂ„gan dyker ofta upp hos mig i mĂ„nga trĂ„dar... đŸ„° )

Kolin

Jo allför mĂ„nga ljud Ă€r ren dynga. InstĂ€mmer totalt om det. Men vissa Ă€r bra och dĂ„ kan man inte klaga nĂ€r det gratis 😛

Postat

Filen var pĂ„ 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem dĂ„ nĂ„t Ă€r gratis inte đŸ„°

DieHard (oregistrerad)
Postat
Filen var pĂ„ 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem dĂ„ nĂ„t Ă€r gratis inte đŸ„°

Jaha ja dĂ„ var du nĂ„gra minuter snabbare Ă€n mig och Ă€ndĂ„ sitter jag med snabbt bredband. 😛

Postat
mycket ljud för pengarna :rolleyes:

Funkar inte i Fl! đŸ˜Č

gör om gör rÀtt?

Postat
mycket ljud för pengarna 😏

Funkar inte i Fl! đŸ˜Č

gör om gör rÀtt?

:rolleyes:

DieHard (oregistrerad)
Postat

Funkar inte i Fl! đŸ˜Č

Har inte FL men det Àr en vst sÄ den ska funka i dÀr med. Du mÄste göra nÄt fel.

Postat

Funkar inte i Fl! đŸ˜Č

Har inte FL men det Àr en vst sÄ den ska funka i dÀr med. Du mÄste göra nÄt fel.

Ska försöka imorn igen, Àr sÄ j*vla trött nu sÄ ja ser knappt muspekaren!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.