Jump to content
Annons

min bror thomas


ChristofferJ

Recommended Posts

Annons

VadÄ troll, det hÀr Àr ju skitbra ju, nu har vi Àntligen fÄtt en snubbe som kann omm musick hÀr pÄ foumet, dÄ Àr det ju bara att frÄga honom om vi eventuellt skulle ha nÄgra frÄgor.. typ om vilket ljudkort man ska köpa eller vilka monitorer under 2000:- han kan rekommendera.. kanske han till och med har kört bÄde Addictive drums och EZ Drummer och kan göra en A/B-test.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VadÄ troll, det hÀr Àr ju skitbra ju, nu har vi Àntligen fÄtt en snubbe som kann omm musick hÀr pÄ foumet, dÄ Àr det ju bara att frÄga honom om vi eventuellt skulle ha nÄgra frÄgor.. typ om vilket ljudkort man ska köpa eller vilka monitorer under 2000:- han kan rekommendera.. kanske han till och med har kört bÄde Addictive drums och EZ Drummer och kan göra en A/B-test.

Perfekt! Jag hade nÄgra frÄgor Basshunter och hur jag blir överbetald DJ ocksÄ. Hur gör jag? Dessutom har jag la.. köpt Cubase och vet inte hur jag startar det, lÀgger in VST-instrument eller hur jag fÄr ut ljud frÄn det.

Sorry men jag kunde inte lÄta bli. :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

kan han spela tvÀrflöjt?

isÄfall sÄ fÄr han gÀrna pm:a mig!

hare gott

/Larsson

Hehe..

Ja det Àr min yngsta lillebror.

Han har just börjat leka med FL Studio.

Fast hans didjerido Àr inget att leka med.

Skall just laddaupp en lÄt vi gjort tillsammans, dÀr han spelar dijeido eller hur *** det nu stavas.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

kan han spela tvÀrflöjt?

isÄfall sÄ fÄr han gÀrna pm:a mig!

hare gott

/Larsson

Hehe..

Ja det Àr min yngsta lillebror.

Han har just börjat leka med FL Studio.

Fast hans didjerido Àr inget att leka med.

Skall just laddaupp en lÄt vi gjort tillsammans, dÀr han spelar dijeido eller hur *** det nu stavas.

(edit) dÀr kom visst didgeridoo lÄten innan jag postat mitt svar!

ok, dÄ vet man vart man kan vÀnda sig nÀr man behöver en didgeridoo i framtiden iaf.

fÄr lyssna nÀr ni tankat upp.. perfekt att ha en storebror som Àr kunnig att vÀnda sig till

det skulle man sjÀlv haft!

/Larsson

😆

Redigerat av Larsson
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

/Larsson

🙂

Oj! Larsson! Vafan vi har ju trÀffats haha. Martin hÀr, jag var ihop med Erikas syster Anna för typ tvÄ Är sen och vi spelade gitarr och Rapakalja ihop du och jag. Minns du mig? Internet Àr litet..

PĂ„ tal om ingenting... 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...