Jump to content
Annons

Digitala Stråkar


Ljunghusen

Recommended Posts

Annons
Hahaha LINUS....

Tror ni alla är miljonärer eller...

Ljunghusen skrev trots allt bästa, inte mer än tillräckligt bra och ändå prisvärd. 😱

Den som tycker att den här låter digital/syntad har inte hört en riktig orkester. ☺️

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Hahaha LINUS....

Tror ni alla är miljonärer eller...

Ljunghusen skrev trots allt bästa, inte mer än tillräckligt bra och ändå prisvärd. 😛

Den som tycker att den här låter digital/syntad har inte hört en riktig orkester. 😲

kostar dem "bara" 3600 så är det ju bra som fan. Fast jag vart osäker på vilken version det är som demot tillhör , hehe.

edit/

lol glömde en nolla

Redigerat av ErrareHumanumEst
Link to comment
Dela på andra sajter

thrinithan (oregistrerad)
Miroslav Philharmonic är nog det bästa jag testat. 😉

Jag ägde Miroslav Philharmonic innan jag gick över till EWQLSO. Jag blev inte så imponerad av Miroslav.

Link to comment
Dela på andra sajter

Miroslav Philharmonic är nog det bästa jag testat. 😉

Jag ägde Miroslav Philharmonic innan jag gick över till EWQLSO. Jag blev inte så imponerad av Miroslav.

Jasså. Jag testade EWQLSO och tyckte inte det lät någe vidare och gick tillbaka till philharmonic. Antar att det är en smaksak då. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

thrinithan (oregistrerad)
Miroslav Philharmonic är nog det bästa jag testat. 🙂

Jag ägde Miroslav Philharmonic innan jag gick över till EWQLSO. Jag blev inte så imponerad av Miroslav.

Jasså. Jag testade EWQLSO och tyckte inte det lät någe vidare och gick tillbaka till philharmonic. Antar att det är en smaksak då. 🙂

Ja det verkar som det 😉 Vilken version av EWQLSO testade du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...