nilsemil Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 HallÄ dÀr. Ni mÄ tycke jag Àr knas men jag undrar lite om tvspel. Àlskade supercars II, myth och alla drömska spel till 8 och 16bitars. vad Àr det lÀckraste ni vill tipsa om för vettig avkoppling mellan sessionerna i studion? tycker PSP verkar trevligt, och turnevÀnligt. annars tÀnker jag mig xbox360 kanske? ursÀktar att jag postar hÀr men övrigtkaterogin var flummig i överkant.
Fidden Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Varför inte ta en promenad i skogen istĂ€llet? eller en joggingrunda? eller en cykeltur? eller vattenkrig? eller valfri fysisk aktivitet? Eller skaffa wii Ă„tminstone. Man kan ju inte pausa en stillasittande aktivitet för en annan heller đł
Anders F Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Varför inte ta en promenad i skogen istĂ€llet? eller en joggingrunda? eller en cykeltur? eller vattenkrig? eller valfri fysisk aktivitet? Eller skaffa wii Ă„tminstone. Man kan ju inte pausa en stillasittande aktivitet för en annan heller đł JodĂ„, 360 Ă€r skitkul tycker jag. Ăr ingen spelare, men köper vĂ€ll ett eller tvĂ„ spel/Ă„r och Halo 3 var riktigt kul! Om man gör nĂ„got annat sĂ„ mĂ„ste man ju gĂ„ ut utanför dörren och dĂ„ Ă€r det risk att man fĂ„r lite fĂ€rg i sommar. huuuuuu.....
nilsemil Postat 19 juni 2008 TrÄdstartare Postat 19 juni 2008 cykling och kaffedrickande pÄ st eriksplan efter cykelturen, fotbollsspelande och festande finns redan pÄ tapeten. försöker öppna upp för lite mer apatiskt beteende ocksÄ! ;- )
Fidden Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 cykling och kaffedrickande pĂ„ st eriksplan efter cykelturen, fotbollsspelande och festandefinns redan pĂ„ tapeten. försöker öppna upp för lite mer apatiskt beteende ocksĂ„! ;- ) du snackar med killen som sitter med laptopen i knĂ€t och tittar pĂ„ fotboll đł
saverman Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Nackdelen med 360 Ă€r live-avgiften. Ăr du ute efter grafiken sĂ„ Ă€r ju PS3 det andra alternativet men varför inte en Wii? Du fĂ„r chansen att röra dig lite och du kan ladda ner de gamla 8/16/64 bit-spelen.
Alexho Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag har alla 3 (wii, 360 och ps3) Kan sÀga att jag tycker PS3an Àr bÀst pÄ alla sÀtt och kanter!"
saverman Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Jag har alla 3 (wii, 360 och ps3) Kan sĂ€ga att jag tycker PS3an Ă€r bĂ€st pĂ„ alla sĂ€tt och kanter!" Kan tĂ€nka mig det. Funderar sjĂ€lv pĂ„ att införskaffan en til hösten. MĂ„ste vĂ€nja mig in med den tills Final Fantasy XIII kommer. đ
Hellpig Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 MMO is the shit. NÀ, allvarligt talat sÄ tycker jag att onlinespel Àr grym avkopplande men lite riskabelt att det blir sÄ kul att man hellre loggar pÄ sitt favospel Àn lirar ... hmmm... sÄ det hÀr Àr ett dÄligt tips för dig. Stryk det. NU.
Claes Holmerup Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Om man behöver lite avkoppling mellan varven, sÄ ska det vÀl helst inte vara nÄgot avancerat spel som Àr lÀtt att fastna flera timmar med? Kanske en tripp till miniclip.com eller liknande siter med smÄspel kan vara rÀtt vÀg i stÀllet...?
DJwolfa Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 tror att det Ă€r nyttigare att dra ut pĂ„ en cyckeltur eller dylikt nĂ€r man inte klarar av att lysna igenom en lĂ„t för 3248972:a gĂ„ngen men tv spel Ă€r ju sĂ„ j***a kul ju đ.. funderar pĂ„ att flyta in et PS2 pĂ„ mitt rum(det Ă€r Ă€ven hĂ€r jag sitter och försöker spela in goa lĂ„tar, tittar pĂ„ filmer, sover, lĂ€ster studio... ja hĂ€r gör jag la nĂ€stan allt helt enkelt) och helt enkelt sĂ€tta pĂ„ nĂ„got gamalt gott bilspel nĂ€r sinnnet börjar rinna och orken inte finns kvar đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.