Jump to content
Annons

Trummis finnes i Falun


Holmberg

Recommended Posts

Hej på er alla goa gubbar och gummor!

Jag är nyinflyttad i Falun sen ett par månader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och Skåne de senaste åren och är öppen för de flesta stilar. Det är alltid kul att testa nya saker. För ljudprov på hur jag låter är ni välkomna in på följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

Där finns också kontaktinformation.

Ha det fint så länge så kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

Redigerat av Holmberg
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
Hej på er alla goa gubbar och gummor!

Jag är nyinflyttad i Falun sen ett par månader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och Skåne de senaste åren och är öppen för de flesta stilar. Det är alltid kul att testa nya saker. För ljudprov på hur jag låter är ni välkomna in på följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

Där finns också kontaktinformation.

Ha det fint så länge så kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

Välkommen till Falun!

Har själv bott här i Ca 2år nu, skitbra ställe! 🙁 Hoppas du kommer trivas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er alla goa gubbar och gummor!

Jag är nyinflyttad i Falun sen ett par månader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och Skåne de senaste åren och är öppen för de flesta stilar. Det är alltid kul att testa nya saker. För ljudprov på hur jag låter är ni välkomna in på följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

Där finns också kontaktinformation.

Ha det fint så länge så kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

Välkommen till Falun!

Har själv bott här i Ca 2år nu, skitbra ställe! 😎 Hoppas du kommer trivas!

Ja, jag gillar det här. Fantastisk natur och ingen stress. Jag har dock problem med att hitta replokal, eller del i replokal. Det verkar inte finnas ett jätteutbud av det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er alla goa gubbar och gummor!

Jag är nyinflyttad i Falun sen ett par månader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och Skåne de senaste åren och är öppen för de flesta stilar. Det är alltid kul att testa nya saker. För ljudprov på hur jag låter är ni välkomna in på följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

Där finns också kontaktinformation.

Ha det fint så länge så kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

Välkommen till Falun!

Har själv bott här i Ca 2år nu, skitbra ställe! :rolleyes: Hoppas du kommer trivas!

Ja, jag gillar det här. Fantastisk natur och ingen stress. Jag har dock problem med att hitta replokal, eller del i replokal. Det verkar inte finnas ett jätteutbud av det.

Det beror på vart du bor, var i Falun bor du? 😑 Annars kan vissa, vad ska man kalla det för, hyresbolag? kanske låna ut ett ställe där man kan lira någon gång ibland, såvitt jag vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

du kan inte lira piano/orgel? 🙂

Hehe ... nej ... piano har aldrig varit min grej. Sorry! Jag fuskar en del på gitarr, bas ... mestadels i studion men min pianoteknik suger.

LOST: Jag bor på Kvarnberget. Det är Kopparstaden som äger bostäderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

du kan inte lira piano/orgel? 🙂

Hehe ... nej ... piano har aldrig varit min grej. Sorry! Jag fuskar en del på gitarr, bas ... mestadels i studion men min pianoteknik suger.

LOST: Jag bor på Kvarnberget. Det är Kopparstaden som äger bostäderna.

Okej! Om det är Kopparstaden du har så bör det finnas något rum/lokal som dom kan låna ut, men då måste du nog boka in tider osv.

Alternativt att hyra en lokal på bestämda tider? Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

du kan inte lira piano/orgel? 😮

Hehe ... nej ... piano har aldrig varit min grej. Sorry! Jag fuskar en del på gitarr, bas ... mestadels i studion men min pianoteknik suger.

LOST: Jag bor på Kvarnberget. Det är Kopparstaden som äger bostäderna.

Okej! Om det är Kopparstaden du har så bör det finnas något rum/lokal som dom kan låna ut, men då måste du nog boka in tider osv.

Alternativt att hyra en lokal på bestämda tider? Lycka till!

Tack så mycket. Ska definitivt kolla upp det. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...