amateur Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 (redigerat) And the answer is? 😐 Redigerat 25 juni 2008 av amateur
Claes Holmerup Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 "What you hear" är en inställning som brukar finnas i vissa ljudkorts kontrollpanel eller mixer - och inte i DAW-programmen...
amateur Postat 5 maj 2008 Trådstartare Postat 5 maj 2008 "What you hear" är en inställning som brukar finnas i vissa ljudkorts kontrollpanel eller mixer - och inte i DAW-programmen... Men jag läste på detta forum att det fanns i Audacity ? ?
trombonisten Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 "What you hear" är en inställning som brukar finnas i vissa ljudkorts kontrollpanel eller mixer - och inte i DAW-programmen... Men jag läste på detta forum att det fanns i Audacity ? ? Jag är övertygad om att Claes har rätt. Det är inte en funktion i inspelningsprogrammet utan en funktion hos ljudkortets drivrutiner. Audacity har inga specialare för sig där. Men vet nån andra besked, så ut med det då. Gunnar
amateur Postat 5 maj 2008 Trådstartare Postat 5 maj 2008 Denna ordväxling fick mig på dessa tankar. Men det är ju möjligt att även hårdvaran måste vara speciellt avsedd för en dyl funktion. ? Hur göra om jag vill spela in ett ljud ifrån tx en film på youtube med audacity? Du väljer "What U Hear" på den sm ser ut som en scroler när du startar programmet. Nu ska det stå "Michrophone" Välj, what u hear och tryck på record 🙂
Demonproducenten Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Denna ordväxling fick mig på dessa tankar. Men det är ju möjligt att även hårdvaran måste vara speciellt avsedd för en dyl funktion. ? Hur göra om jag vill spela in ett ljud ifrån tx en film på youtube med audacity? Du väljer "What U Hear" på den sm ser ut som en scroler när du startar programmet. Nu ska det stå "Michrophone" Välj, what u hear och tryck på record 😉 programmet som menas är den lilla mixern till ljudkortet
amateur Postat 6 maj 2008 Trådstartare Postat 6 maj 2008 OK, då har jag lärt mig nåt nytt! Tack för era svar! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.