amateur Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 (redigerat) And the answer is? đ Redigerat 25 juni 2008 av amateur
Claes Holmerup Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 "What you hear" Àr en instÀllning som brukar finnas i vissa ljudkorts kontrollpanel eller mixer - och inte i DAW-programmen...
amateur Postat 5 maj 2008 TrÄdstartare Postat 5 maj 2008 Claes sa: "What you hear" Àr en instÀllning som brukar finnas i vissa ljudkorts kontrollpanel eller mixer - och inte i DAW-programmen... Men jag lÀste pÄ detta forum att det fanns i Audacity ? ?
trombonisten Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 amateur sa: Claes sa: "What you hear" Àr en instÀllning som brukar finnas i vissa ljudkorts kontrollpanel eller mixer - och inte i DAW-programmen... Men jag lÀste pÄ detta forum att det fanns i Audacity ? ? Jag Àr övertygad om att Claes har rÀtt. Det Àr inte en funktion i inspelningsprogrammet utan en funktion hos ljudkortets drivrutiner. Audacity har inga specialare för sig dÀr. Men vet nÄn andra besked, sÄ ut med det dÄ. Gunnar
amateur Postat 5 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 5 maj 2008 Denna ordvĂ€xling fick mig pĂ„ dessa tankar. Men det Ă€r ju möjligt att Ă€ven hĂ„rdvaran mĂ„ste vara speciellt avsedd för en dyl funktion. ? Spetsnaz sa: ThomasJ sa: Hur göra om jag vill spela in ett ljud ifrĂ„n tx en film pĂ„ youtube med audacity? Du vĂ€ljer "What U Hear" pĂ„ den sm ser ut som en scroler nĂ€r du startar programmet. Nu ska det stĂ„ "Michrophone" VĂ€lj, what u hear och tryck pĂ„ record đ
Demonproducenten Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 amateur sa: Denna ordvĂ€xling fick mig pĂ„ dessa tankar. Men det Ă€r ju möjligt att Ă€ven hĂ„rdvaran mĂ„ste vara speciellt avsedd för en dyl funktion. ? Spetsnaz sa: ThomasJ sa: Hur göra om jag vill spela in ett ljud ifrĂ„n tx en film pĂ„ youtube med audacity? Du vĂ€ljer "What U Hear" pĂ„ den sm ser ut som en scroler nĂ€r du startar programmet. Nu ska det stĂ„ "Michrophone" VĂ€lj, what u hear och tryck pĂ„ record đ programmet som menas Ă€r den lilla mixern till ljudkortet
amateur Postat 6 maj 2008 TrĂ„dstartare Postat 6 maj 2008 OK, dĂ„ har jag lĂ€rt mig nĂ„t nytt! Tack för era svar! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.