Jump to content
Annons

NYTT MUSIKFORUM


Urbanachiever (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
anarkisten1 (oregistrerad)
Hehehe ja du, ditt spån! Hoppas att du får ihop ditt forum. Kolla med ufona bakom kontrollrummet om det kan hjälpa dig.

Jag har kollat lite på både Studios och Kontrollrummets forum och när det gäller spån eller ufo varning så verkar det vara jämt skägg. Det verkar som att det finns idioter och bra folk överallt, ett genomgående drag överlag i samhället kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Har kollat lite mer vad som skrivs här i tråden och man blir fan bedrövad. Alltså finns det verkligen så många taskmörtar och pickhuven här? Det kunde jag aldrig drömma om! Låt grabben vara ifred det är väl för sjutton bra med folk som tar lite initiativ? Skäms och vet hut.

A

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat lite mer vad som skrivs här i tråden och man blir fan bedrövad. Alltså finns det verkligen så många taskmörtar och pickhuven här?

Ja, det gör det. Flockmentaliteten inom forumets ryggdunkargäng är stark och passa dig för att ha en avvikande åsikt! Jag tycker också det är bedrövligt att se hur man gör sitt bästa för att provocera trådskaparen som naturligtvis inte kan agera på ett annat sätt än att känna sig sårad och påhoppad. Många här är otroligt hjälpsamma, men ibland kan detta verkligen kännas som mobbarforum.se. Ingen trevlig atmosfär alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat lite mer vad som skrivs här i tråden och man blir fan bedrövad. Alltså finns det verkligen så många taskmörtar och pickhuven här? Det kunde jag aldrig drömma om! Låt grabben vara ifred det är väl för sjutton bra med folk som tar lite initiativ? Skäms och vet hut.

A

jag kan bara hålla med dig. Det är ju för fan fullständigt jävla urspårat. Jösses.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat lite mer vad som skrivs här i tråden och man blir fan bedrövad. Alltså finns det verkligen så många taskmörtar och pickhuven här? Det kunde jag aldrig drömma om! Låt grabben vara ifred det är väl för sjutton bra med folk som tar lite initiativ? Skäms och vet hut.

A

jag kan bara hålla med dig. Det är ju för fan fullständigt jävla urspårat. Jösses.

skönt att se att fler står upp för att hålla en god stämning här och, det kan tydligen provocera också.

Mvh Åsa "Damen i Porschen" som för övrigt kör en lagom gammal Passat 😛☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat lite mer vad som skrivs här i tråden och man blir fan bedrövad. Alltså finns det verkligen så många taskmörtar och pickhuven här? Det kunde jag aldrig drömma om! Låt grabben vara ifred det är väl för sjutton bra med folk som tar lite initiativ? Skäms och vet hut.

A

jag kan bara hålla med dig. Det är ju för fan fullständigt jävla urspårat. Jösses.

skönt att se att fler står upp för att hålla en god stämning här och, det kan tydligen provocera också.

Mvh Åsa "Damen i Porschen" som för övrigt kör en lagom gammal Passat 😛☺️

Håller med er.. Ingen vinner på att hålla på..

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt jag postade var en skrattande smiley, men med tanke på hur människor beter sig i den här tråden, så uppfattades säkerligen mitt inlägg som provocerande, vilket inte var meningen. Jag ber om ursäkt för det, och håller med ovanstående talare i att vissa inlägg är helt sanslösa! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Riktigt monsterskönt att det faktiskt visar sig att det finns gott gry här, super stor puss på er. Till dom som undrar varför forumet verkar vara inaktivt så tror jag utan att på något sätt vara säker att det kanske beror på det som hänt i den här tråden. Fan vi försöker hjälpa varandra istället eller?

A1

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer i kören. Trodde att man på detta forum skulle arbeta aktivt för skapandeprocesser. Er prejudicerande dom har desvärre fallit, så jag har väl inget mer att göra än att kuva mig under era knivskarpa intellekt. Patrask.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Jag har läst igenom tråden en gång till och det är fan inte sant, vilka jävla puckon! Nog för att man har läst i tidningarna och sett på TV om hur ungar blir mobbade på nätet men att det skulle förekomma även här det gör ju att man undrar lite över medelåldern på forumet, typ sandlådan eller? Får nog ta och fundera över medlemskapet tror jag. Till och med en av skribenterna på tidningen är på och kickar!

Aettan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har läst igenom tråden en gång till och det är fan inte sant, vilka jävla puckon! Nog för att man har läst i tidningarna och sett på TV om hur ungar blir mobbade på nätet men att det skulle förekomma även här det gör ju att man undrar lite över medelåldern på forumet, typ sandlådan eller? Får nog ta och fundera över medlemskapet tror jag. Till och med en av skribenterna på tidningen är på och kickar!

Aettan

jo, inte sådär bra kanske. jag kommenterade det, men fick inget återsvar.

tycker påhoppen här är riktigt låga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och fortfarande inte en enda anmälan på ett enda inlägg i tråden.

Snälla, jag ber om hjälp här. Jag har inte en möjlighet att läsa allt som postas och behöer hjälp med att få inlägg anmälda. Annars kommer trådar som denna att fortsätta komma - och det är bevisligen inte många som vill. Allra minst jag.

Mvh,

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Nej det är ju sant. Det är väl bara det att man inte riktigt tycker att det ska behövas, folk borde ju kunna uppföra sig lite vettigt i alla fall och du har väl nog att göra ändå det är ju ett stort forum. Sen kanske det kan vara skönt för den drabbade också att hjälpen och stöttningen faktiskt hinner fram innan tråden låses. I det här fallet så hade det ju framstått som att vi var ett enda stort neggäng här i och med att så många av dom inledande inläggen var så negativa. Nåväl låt oss hoppas att det inte upprepas.

Aettan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har snott en del av upplägget från detta forum och detta eftersom jag tycker att det omfattar ämnet på ett ganska överskådligt sätt.

Så vad skulle ditt forum tillföra? Inget? 😄

Trevliga medlemmar kanske!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag anser inte att detta är ett uttryck för mobbning, men jag kan se det som en konflikt. Den svenska avundsjukan är såpass stark att det är säkrast att vara planerat kritisk för säkerhets skull, eller hur?! [ironi]

Jag tycker vidare att det är märkligt att trådskaparen indirekt säger att Kill with skill är nazist - men det kanske har framkommit någon annanstans än i denna tråden? Ännu märkligare är att trådskaparen säger att Kill with skill har grammatiska fel. Det blir en parodi.

Samtidigt tycker jag att det är beklagligt att så fort någon har en idé som denne vill realisera, så får det kritik och mothugg på Studio Forum. Även om man inte tror på idén så kan man ju önska personen lycka till i alla fall.

Sedan undrar jag vad det är som säger att det nya forumet riktar sig till personer som gör elektronisk musik, men det kanske jag hade förstått om jag hade klickat på länken, eller har någon raderat valda stycken i denna tråd? Det blir alltid lika jobbigt när man ska läsa en tråd långt efteråt, från början till slut, om man inte varit med från början och några raderat delar av inlägg.

😆

Lycka till med alla forum!

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag anser inte att detta är ett uttryck för mobbning,

[...]

:musik

Jo, den här tråden kan nära nog representera definitionen på nätmobbning. Och den pågår till den punkt där A1an kommer in och på ett alldeles brilliant sätt bankar jävelnäven i bordet och säger att nu får det vara nog.

Att trådskaparen tidigare i tråden försöker svara på tal, och lite grann går över den rumsrena gränsen (nasse, grammatiknolla...), är inte speciellt konstigt. Du vill ju själv att den utsatte ska ge igen, right?

*********

Olsberg:

Att anmälningarna uteblivit, skulle kunna bero på att du tidigt skrev i, och flyttade, tråden. Som läsare antar man då att du har koll på just den här. Men visst kan jag backa och anmäla alla skitinlägg, jag gör det precis nu.

tjing

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Olsberg:

Att anmälningarna uteblivit, skulle kunna bero på att du tidigt skrev i, och flyttade, tråden. Som läsare antar man då att du har koll på just den här. Men visst kan jag backa och anmäla alla skitinlägg, jag gör det precis nu.

tjing

Bengan

Tjenare Bengan. Först och främst ska du ha ett stort tack! Nu valde du att gå ut med att du anmälde, men det ska poängteras till övriga i tråden att detta vanligtvis görs anonymt för att man inte ska känna sig utsatt om man anmäler ett inlägg. 😉

Förstår din poäng med att man kunde tro att jag hade koll på tråden, du har säkert rätt i det.

Vis av erfarenheten så brukar det kunna hända att tråden spårar ur även om jag inte har varit inne i en tråd tidigare 😏

Återigen, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Hej!

Jag anser inte att detta är ett uttryck för mobbning,

[...]

:musik

Jo, den här tråden kan nära nog representera definitionen på nätmobbning. Och den pågår till den punkt där A1an kommer in och på ett alldeles brilliant sätt bankar jävelnäven i bordet och säger att nu får det vara nog.

Att trådskaparen tidigare i tråden försöker svara på tal, och lite grann går över den rumsrena gränsen (nasse, grammatiknolla...), är inte speciellt konstigt. Du vill ju själv att den utsatte ska ge igen, right?

Nej jag anser fortfarande inte att det är mobbning och jag anser att det sätt trådskaparen försöker ge igen på inte är hämnd heller.

Istället är det en liten söt konflikt.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag anser fortfarande inte att det är mobbning[...]

Jag är inte så förtjust i ja-nej-ja-nej-debatter, och har nog skrivit tillräckligt tydligt vad jag tycker om just det.

Att något skulle vara sött får du själv stå för.

Nöjer mig så.

Tjing

Bengt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...