Guest maxmaxmax Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 Har problem att formulera frågan, hoppas någon ändå förstår och att jag inte låter för nybörjare: Om man har bestämt sig för mixningen av ett spår med pluggar och effekter, finns det något man kan ta till hjälp för att "spika fast" allting? Eller måste man exportera spåret och sedan importera det igen. Alltså, vad jag vill är att slippa CPU-suget från pluggarna när de körs under tiden spåret spelas upp.
Henke Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 CoolEdit har ju Lock-knappen 😎 Men du menar väl Cubase SX om jag känner dig rätt? (Och det gör jag ju)
Guest maxmaxmax Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 Förlåt. Cubase SX och windows XP, if that matters. Men jag läste någonstans att man skulle skriva ut det.
bonzo Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 Jag har tipsat om FX Freeze i den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=296
Guest maxmaxmax Posted February 3, 2004 Posted February 3, 2004 inte riktigt det jag är ute efter, men tack ändå.
Recommended Posts