Dingbats Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Ok. Jag upptäckte nyss ett land som jag inte kände till fanns! Jag blev jättechockad! Komorerna är tydligen nån självständig liten ögrupp norr om Madagaskar. Och på tal om det, hur i helvete kunde de åka i kanoter över hela Indiska oceanen från Indonesien till Madagaskar??
Overkill Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Finns massor av märkliga länder vars existens man inte har en aning om. Typ Vanuatu eller Kiribati. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_population Gå längst ner och scrolla uppåt. Flera okända länder. 🙂 Många tillhör dock andra länder som typ Falklandsöarna, Gibraltar och Grönland.
Dingbats Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Finns massor av märkliga länder vars existens man inte har en aning om. Typ Vanuatu eller Kiribati. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_population Gå längst ner och scrolla uppåt. Flera okända länder. 🙂 Många tillhör dock andra länder som typ Falklandsöarna, Gibraltar och Grönland. Jo, jag kände faktiskt igen alla, utom Komorerna. Ha! 🙂
Overkill Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Din tröja är ghey! Den var snyggare IRL (nu var det ju inte IRL men i alla fall en riktig bild 🙂), men det där fula på armarna förstörde den ju. 🙂 Vart köpte du den?
Pazo Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Caliroots. Luvan och armarna är ju typ lite blank plast aktigt 🙂
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Din tröja är ghey! Den var snyggare IRL (nu var det ju inte IRL men i alla fall en riktig bild 🙂), men det där fula på armarna förstörde den ju. 😛 Vart köpte du den? Jag vill också se RIKTIG bild på Pazos fula tröja. 🙁
Fidden Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 jag kan lägga ut en bild på mig utan tröja annars. eller vänta nu, det har jag redan gjort för några dagar sedan... fast min kompis harrison ford var med på den också.
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Vet ni något bra ställe att publisera låttexter/dikter på? 🙂
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Två bra förslag, jag får be båda att specifiera sig lite. 🙂 Vad är Färdlektyr?
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Jag kanske bara publicerar dom på Myspace. Jag vill inte ha kommentarer, jag vill bara ha dom sparade nånstans där jag alltid kommer åt dom...
Overkill Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 www.fardlektyr.nu Du som håller på med datorer och internet borde ju veta hur man googlar. 🙂 Annars kan amn väl spara saker på forumet? Alltså i min assistent eller vad det heter.
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Det är en fråga om ansträgning. 🙂 Kan man spara saker här? Ska kolla på det...
Overkill Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Öhm... Det är ju där. Scrolla ner bara. "Personliga anteckningar".
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Ah, nu ser jag. Men jag tror det är lite för enkelt. Men tack för idéen. 🙂 Wow, jag känner mig seg idag. Kommer inte få mycket gjort, känner jag... 😛
Overkill Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Ah, nu ser jag. Men jag tror det är lite för enkelt. Men tack för idéen. Wow, jag känner mig seg idag. Kommer inte få mycket gjort, känner jag... 🙁 Vadå lite för enkelt? 😲
Micke H Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Det blir nog lite svårorganiserat om jag har mycket texter...
Recommended Posts