Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Igår natt såg jag pilotavsnittet av Scrubs. Dom har börjat om från första början, vilket är bra. Då får man äntligen se avsnitt det var länge sedan man såg.
Pazo Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Jag är här nu! Kör någon shampo balsam och inpackning. Vilken beror ju på din hårtyp 🙂
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning?
Overkill Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 (redigerat) Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning? Det är ghey! 😄 Jag har sett alla Scrubs-avsnitt i ordning. Jag brukar sova när det går på tv på kvällarna så jag kan inte följa med där. 😛 Snart börjar i alla fall säsong sju igen efter pausen! 🥰 Redigerat 11 mars 2008 av Overkill
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning?Det är ghey! 😄 Jag har sett alla Scrubs-avsnitt i ordning. Jag brukar sova när det går på tv på kvällarna så jag kan inte följa med där. 😛 Snart börjar i alla fall säsong sju igen efter pausen! 🥰 NÄR? NÄR? 😄
Overkill Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Den 10 april börjar det sändas igen på NBC i USA. Hittills har sex avsnitt sänts av säsong sju. Vill se mer nu! 🥰
Pazo Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning? En balsamliknande grej fast är i en liten rund burk istället för "tub". det ska man ta efter att ha kört med balsam. Och det ska ligga i längre. Instruktioner brukar finnas på burken 🥰 Bra är också att köra alla tre av samma märke. 😛 Du kan ju köra Elvitals serier. De funkar bra och kostar inte mkt .)
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Har Elvital schampo, balsam och inpackning? Och vad gör inpackning för någonting exakt?
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Ghey eller? 🥰 Får väl ta och köpa Elvital på vägen hem idag och prova. 😛
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Kör man i den ordningen på morgonen också? Shampo, balsam, inpackning? 🥰
Dingbats Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen.
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Postat 11 mars 2008 Kör man i den ordningen på morgonen också? Shampo, balsam, inpackning? 🥰 Ja precis för om du gör tvärtom så blir det jävligt....fel. 😛
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Det gör jag varje morgon... 🥰
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Det gör jag varje morgon... ☺️ Jag käkar dom...det var fel alltså. 😎
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Det gör jag varje morgon... ☺️ Jag käkar dom...det var fel alltså. 😎 Ja, det är viktigt att det är den ordningen som Neosus sa. Du ska alltså inte lägga ögonen på gurkorna. Sedan vet jag inte om det går lika bra med hela 7 cm saltgurkor...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Saltgurkor i ögonen... 😎 Nej, du ska inte skära upp och lägga dem inuti ögonen. Du ska lägga dem ovanpå ögonlocken. ☺️
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 😎 Berättade jag förresten att jag fick tag i en Jägermeister-handduk? Jag såg att bartendern hade den, bad att få köpa den och fick den gratis. ☺️ Lätt att jag tar med den på spelningar och torkar svetten ur pannan med den. 😄 (Den är rätt liten, knappast badhandduk...)
Micke H Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Stavas handduk med ett eller två d förresten? Det är ju inte en han-duk, den är till för händerna och borde heta hand-duk! Men det ser fel ut... 😎
Fidden Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock.
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Vad är chewbacca för nåt? Låter som att en nudist sätter sitt tuggummi i arslet mellan varven.
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Vad är chewbacca för nåt? Låter som att en nudist sätter sitt tuggummi i arslet mellan varven. Helt rätt!
Overkill Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Jag vill ha en hon-kuk. 😊 Eller, on second thought, kanske inte.
Overkill Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 http://www.funny-videos.co.uk/videomeetthe...ersvidbos8.html Underbart! Från Balls of Steel, två stycken som åker runt och kollar på hus (ni vet med mäklare). Och så lägger dom sig och börjar knulla! 😊
Fidden Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Vad är chewbacca för nåt? Låter som att en nudist sätter sitt tuggummi i arslet mellan varven. Mannen till vänster är en karaktär vid namn Han Solo från de gamla starwarsfilmerna. "Mannen" till höger är Chewbacca.
Recommended Posts