Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

dr.kaufman (oregistrerad)
Postat

hej hej

musik (oregistrerad)
Postat

Varför dök plötsligt bilden upp igen på förra sidan?

🙂

Postat

Meningslöst, men jag uppdatera just min personliga information, om någon vill veta mer om mig...vem vill inte det lixom... 😛

Postat

Jag roar mig med att gå och lägga mig. Imorron ska jag gå ut i förrådet och hämta en såg och se om det går att lära sig spela på en sån lite snabbt tills nästa tisdag.

musik (oregistrerad)
Postat

Seinfled

Newman

Länge trodde jag att Newman var uppstoppad...

Postat

Nu är jag i skolan......................... 😉

Var inte så tungt att gå upp imorse. Trötthetsattacken kommer nog om en stund. 😛

Var en annons på baksidan av Metro idag. Helt sjukt många särskrivningar. Läs och hånskratta lite om ni har lust! 😛

Postat

Och det blev dyrt! 400 kronor! Plus att jag måste se tandhygienisten nästa vecka - 600 kronor!

1000 kronro med andra ord! Rätt i sjön! 😕

musik (oregistrerad)
Postat
Och det blev dyrt! 400 kronor! Plus att jag måste se tandhygienisten nästa vecka - 600 kronor!

1000 kronro med andra ord! Rätt i sjön! 🙂

Tandläkarbesök 400 SEK!! Vad gjorde han då? Bokade en tid bara eller...?

När jag var på en knacka på tanden-koll runtom gapet i 1 minut förra gången kostade det 720 SEK. Det är lägsta momentpriset de har.

😮

:musik

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.