Jump to content
Annons

Korg MonoPoly Demo Video


tordA

Recommended Posts

Annons
  • 2 veckor senare...

jag Àr inte helt hundra men jag skulle kunna tÀnka mig Ängonstans e mellan 3 till 20tusen beroende pÄ hur mycke du vill löda. har du tur lÀr du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som Àger dom villl inte gÀrna bli av med dom, trÄkigt sÀllsynta Àr dom men grymmt balla.

En riktigt fin synth! :rolleyes:

Åh, sĂ„ vacker! Av ren nyfikenhet - vad skulle krĂ€vas för att lĂ€gga vantarna pĂ„ en sĂ„dan?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag Àr inte helt hundra men jag skulle kunna tÀnka mig Ängonstans e mellan 3 till 20tusen beroende pÄ hur mycke du vill löda. har du tur lÀr du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som Àger dom villl inte gÀrna bli av med dom, trÄkigt sÀllsynta Àr dom men grymmt balla.
En polare till mig sÄlde en för 7000 för ett tag sen...

Det va billigt gjort... 🙁

Eh, jo, 6-8000kr Àr nog de priser de jag sett att de gÄtt för det senaste Äret.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

he he. Se dĂ€r ja. Jag sĂ„g en för 7papp för en par Ă„r sen... kanske var den 😛

jag Àr inte helt hundra men jag skulle kunna tÀnka mig Ängonstans e mellan 3 till 20tusen beroende pÄ hur mycke du vill löda. har du tur lÀr du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som Àger dom villl inte gÀrna bli av med dom, trÄkigt sÀllsynta Àr dom men grymmt balla.
En polare till mig sÄlde en för 7000 för ett tag sen...

Det va billigt gjort... 😉

Eh, jo, 6-8000kr Àr nog de priser de jag sett att de gÄtt för det senaste Äret.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 Ă„r senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...