Elight Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Hej allihopa! Det är så att jag är på jakt efter ett VST-plugin till FL som innehåller bra och realistiska trummor / slaverk. Nu menar jag inte trummor ala rock eller hiphop utan trummor som i låten Requiem for a Dream och annan filmmusik. Kanske något i stil med det som X-ray Dog använder. Exempel på trumljuden jag är ute efter: http://www.youtube.com/watch?v=e2Ma4BvMUwU Tack på förhand!
Piccazzo Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Stormdrum 1 eller 2 är det du söker å unge ovetande.
4Trax Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 Också nyfiken. Har det inte kommit nåt nytt? Stormdrums har inte de lagts ner? Har lyssnat och de e feta!
Reason_user Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 Finns jätte bra slagverk i reason, de gäller bara att man hittar rätt samplingar och använder rätt reverb på dom så kan man få det o låta precis lika äkta som i filmerna.
NONHALO Postat 25 december 2007 Postat 25 december 2007 (redigerat) Finns jätte bra slagverk i reason, de gäller bara att man hittar rätt samplingar och använder rätt reverb på dom så kan man få det o låta precis lika äkta som i filmerna. nu var det ju en vsti han/hon var ute efter, inte reason 😄 och yes stormdrum är finemang 😳 Redigerat 25 december 2007 av NONHALO
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.