Jump to content
Annons

Psytrance Cooking!


Psymotor (oregistrerad)

Recommended Posts

Ok, om jag ska ta detta så seriöst som möjligt hade det varit bra om jag fick höra originalet som du, Psymotor, har gjort. Vem vet hur mycket remixaren Psyko har ändrat? Och jag förstår fortfarande inte varför du har lagt upp den listan????????

/P

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Är också nyfiken på musiken som du gjort. Alltså inga remixar eller kompilationer av redan kända låtar. Kollade din Myspace, men ingen musik. Inte heller på de andra sidorna exempelvis:

ctgmusic.com

psytracks.com

Måste ju finnas enorma mängder låtar när du listar upp 4-5 kommande album.

Så är du DJ eller producerar du musik ?

Redigerat av Tosse
Link to comment
Dela på andra sajter

Psymotor (oregistrerad)

1. det var en kille som bad om att få lyssna på nån låt som jag gjort.. 2. jag gör inte reklam 3.behöver någon hjälp ställer jag gärna upp och visar genom msn o fjärrhjälp.. 4. jag tror inte att jag får kontrakt hos black magik records o green magik records om jag inte gör egna helt okej låtar, jag hatar min egna musik det suger alltid tkr jag.. ingen producent är nöjd med sin musik.. det är något vanligt men jag hatar verkligen min..

men jag är en pojk som gillar att hjälpa folk med produktion.. och ställer gärna upp så bara fråga på eller adda på msn o fråga om hjälp... jag vill inget mer än så..

för alla som har badboll checka events kommande sida 5 , welcome to hell 3 kommer bli en fet fet fest..

Jag dj'ar jätte sällan nu gjorde ofta förut men nu producerar jag!

jag har inte släppt de där bara en, bara den med länken..

Redigerat av Psymotor
Link to comment
Dela på andra sajter

Jätte långt inom produktionen?

Ehh okej. Förstår fortfarande inte.

Jag gör egen musik, signad hos ett engelsktbolag som släpper cd/vinyl i england, tyskland, holland och frankrike, downloads över hela världen.

Och jag blir ändå alltid lika nöjd med mina låtar.

Jag förstår inte vad du menar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det är klart att alla hamnar i en svacka.

Men att säga att alla producenter aldrig blir nöjda med sina verk är la lite att ta i.

Klart att det finns vissa låtar man aldrig blir nöjd med. Men då är det bara att börja

om från början, så blir man nöjd till slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Psymotor (oregistrerad)

de kan skita i mig om de vill det har jag inget emot, jag säger inget mer än best luck med de o deras produktion 😉 PEACE

Link to comment
Dela på andra sajter

1. det var en kille som bad om att få lyssna på nån låt som jag gjort.. 2. jag gör inte reklam 3.behöver någon hjälp ställer jag gärna upp och visar genom msn o fjärrhjälp.. 4. jag tror inte att jag får kontrakt hos black magik records o green magik records om jag inte gör egna helt okej låtar, jag hatar min egna musik det suger alltid tkr jag.. ingen producent är nöjd med sin musik.. det är något vanligt men jag hatar verkligen min..

men jag är en pojk som gillar att hjälpa folk med produktion.. och ställer gärna upp så bara fråga på eller adda på msn o fråga om hjälp... jag vill inget mer än så..

för alla som har badboll checka events kommande sida 5 , welcome to hell 3 kommer bli en fet fet fest..

Jag dj'ar jätte sällan nu gjorde ofta förut men nu producerar jag!

jag har inte släppt de där bara en, bara den med länken..

Det är väl fint om du gillar att hjälpa folk, men om du inte visar upp nåt du gjort så kommer nog ingen be dig om hjälp heller. Vill man ha hjälp av nån vill man ju först vara säker på att den personen vet vad han/hon snackar om och har nåt att ge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det VSTi för instrument som du listade och VST för effekter. Men det visste du väl redan som kommit så jätte långt inom pro duk tion. Ledsen för att verka så besservissrig men den här tråden bara förtjänar det så mycket. 😆 Egentligen tycker jag att den är underhållande på ett märkligt sätt.

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

Han har uppenbarligen inte hört dina produktioner soundborn.

men förstår inte, är vstlistan kopierad helt random?

Jag gillar din inställning dock psymotor, alltid trevligt!

peace out

Redigerat av Berra
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant att du känner honom.

Vad heter han, hur gammal är han? För jag har nämligen en bekant som känner honom också.

Edit : min föredetta flickvän känner honom över nätet så att säga.

Han är från bulgarien.

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste bara säga som en sa förut också, den här tråden har blivit underhållning. Väntar med spänning nu på psymotor:s svar 🙂

Haha,håller med dig.jag har varit inne ett par gånger idag för att se hur det går 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Psymotor (oregistrerad)

de som vill ha kan få hans msn o fråga han själva... lol patetiska inbillare!!!! jag har inte tid med det här forumet.. jag har stannat kvar för att visa att ni är inbillare om jag är en tönt som ni nu tror orka ens lägga ner tid på mig har ba fortsatt skriva för att visa hur smarta ni är 😉 precis som den där snubben sa orka lägga tid på han, om ni är så duktiga och kan allt varför ens kolla här!!! mina låtar har jag itne släppt pzyko släppte den bakom ryggen på mig och de andra har själv frågat om att få göra låtar tsm.. jag är ingen fucking tönt snorungar som er... små snorungar i huvudet.. orka! det är ni som är snorungar... sen säg inte emot Vegetal/peter för han kan 100000000ggr bättre än er alla fucking inbillare!!!!

Redigerat av Psymotor
Link to comment
Dela på andra sajter

de som vill ha kan få hans msn o fråga han själva... lol patetiska inbillare!!!! jag har inte tid med det här forumet.. jag har stannat kvar för att visa att ni är inbillare om jag är en tönt som ni nu tror orka ens lägga ner tid på mig har ba fortsatt skriva för att visa hur smarta ni är precis som den där snubben sa orka lägga tid på han, om ni är så duktiga och kan allt varför ens kolla här!!! mina låtar har jag itne släppt pzyko släppte den bakom ryggen på mig och de andra har själv frågat om att få göra låtar tsm.. jag är ingen fucking tönt snorungar som er... små snorungar i huvudet.. orka! det är ni som är snorungar... sen säg inte emot Vegetal/peter för han kan 100000000ggr bättre än er alla fucking inbillare!!!!

Du hade inte högsta betyg i svenska antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

de som vill ha kan få hans msn o fråga han själva... lol patetiska inbillare!!!! jag har inte tid med det här forumet.. jag har stannat kvar för att visa att ni är inbillare om jag är en tönt som ni nu tror orka ens lägga ner tid på mig har ba fortsatt skriva för att visa hur smarta ni är 😛 precis som den där snubben sa orka lägga tid på han, om ni är så duktiga och kan allt varför ens kolla här!!! mina låtar har jag itne släppt pzyko släppte den bakom ryggen på mig och de andra har själv frågat om att få göra låtar tsm.. jag är ingen fucking tönt snorungar som er... små snorungar i huvudet.. orka! det är ni som är snorungar... sen säg inte emot Vegetal/peter för han kan 100000000ggr bättre än er alla fucking inbillare!!!!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...