klasho Postat 17 november 2007 Postat 17 november 2007 Som titeln antyder så vet jag inte hur jag ska få in mina instrumentpluggar i logic x. När jag klickar på filen så står det "error while parsing openTL, logic can not open"...typ. Det stog exakt samma sak när jag skulle få in en effektplugg i logic, men då upptäckte jag att den redan låg bland mina au-pluggar utan att jag behövde göra mer. Så frågan är om dessa instrumentpluggar redan ligger i logic oxå utan att jag behöver göra mer än att ladda ner dem till min dator? Och vart hittar jag dom i sånna fall? Eller hur ska jag göra för att få in dom i logic?
Piccazzo Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Kör Logic Au Manager , Den bör hitta vilka pluggar som fungerar och vilka som iinte gör det.
klasho Postat 18 november 2007 Trådstartare Postat 18 november 2007 Kör Logic Au Manager , Den bör hitta vilka pluggar som fungerar och vilka som iinte gör det. I au manager står dom pluggar som finns i logic. Med andra ord så finns inte dessa pluggar som jag har laddat hem i mitt logic.Så hur gör jag för att lägga in dom? Jag e säker på att dom e kompatibla med mitt program.
klasho Postat 18 november 2007 Trådstartare Postat 18 november 2007 Vilka Pluggar ? tex big tick ticky clav, turntablist och linplug free alpha 3
Piccazzo Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Du får lägga in AU filen i Library/Audio/Components och sedan ifall pluggen inte dykt upp i logic köra AU Manager.
klasho Postat 22 november 2007 Trådstartare Postat 22 november 2007 Du får lägga in AU filen i Library/Audio/Components och sedan ifall pluggen inte dykt upp i logic köra AU Manager. Ahh! nu funka det! Det vart skitknas först när jag gjorde som du sa. Dom dök inte upp i components i logic osv shit och prylar så jag vart arg å stängde av. Men idag när jag öppna logic igen så laddades dom in av nån konstig anledning. Vet inte riktigt hur jag gjort och så men nu finns dom där iaf. 🙁 Tack för hjälpen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.