bas_anton Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 Finns det något bra program typ Toast audio extractor till Pc där man kan välja ut en liten del av en låt och skapa en ny ljudfil av den.
slaptap Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 Har tyvärr inte hört talas om Toast Audio Extractor, men jag tror jag förstår vad du menar med att skapa en ny ljudfil av en liten del av en låt. Du kan säkert göra det i WaveLab eller gamla CoolEdit, men jag föredrar faktiskt Magix Music Maker Gen 6 de Luxe eller någon av Samplitude (6 eller 7) där man gör sådant väldigt smidigt.
ostkaka Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Sound forge...extrakt audio from disc...så får du låten som en wawe
dbd Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Med CDex kan du extrahera sektorer från skivan, oberoende av spårindex. Jäkligt kompetent audio-extractor / komprimerare, som dessutom är opensource och gratis. http://cdexos.sourceforge.net/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.