Jump to content
Annons

fender__

Recommended Posts

Jag skulle idag installera Hypersonic 2... installationen gick bra och jag följde anvisningarna rätt men sen stod det i handbokan att datorn skulle starta om automatiskt efter installation men det gjorde den inte så jag gjorde det själv och sen skulle jag stoppa in USB key vilket jag gjorde och inget hände... hur skriver jag in lincensen.. måste man ha internet??

Tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Avinstallera och prova igen, du vore inte den förste att ha problem med installation av denna produkt tror jag bestämt. Kan tyvärr inte ge bättre råd än detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

men vad gör jag för fel då för d funkar inte.... och jag fick en lapp typ med 32 siffror och bokstäver...( 3r88-3434-3ori- osv)

i bruksanvisninen står det att man först ska installera Hypersonic 2 utan usb key, sen nr man installerat startas datorn om automatiskt och sen kommer de nått fönsster där det står typ att man ska sätta i usb och det gör jag men sen så kommer det bara att man ska installera usb keyn och sen händer inget mer....

Link to comment
Dela på andra sajter

men man MÅSTE inte ha INTERNET för dom här två produkterna då?? steinberg key och hypersonic??? killen i affären sa att man ej behövde men det kom upp nått fönster om internet typ e inte hundra.... Vill bara få det bekräftat en gång till så jag kan dra mej ner och installera om skiten igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste ladda ner licensen till din Syncrosoft-nyckel med hjälp av licensnumret på papperet. Du behöver däremot inte nödvändigtvis använda den datorn som det ska köras på, för att ladda ner licensen till nyckeln - utan det kan du göra på jobbet eller något... 🙂

Har du inte någon Internetanslutning, så är det alltså inte lönt att du fortsätter försöka - för du har ju fortfarande ingen licens nedladdad till dongeln.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hypersonic 2 kräver inget licensnr, den ligger på dongeln.

Det följer inte med någon dongel till det, utan den måste köpas separat om man inte redan har en dongel - och licensen måste alltså laddas ner från Internet till nyckeln.

Om man redan har en nyckel (t ex om man har köpt Cubase, så har man fått en nyckel till det), så behöver man inte en extra nyckel till Hypersonic, utan då lägger man licensen till Hypersonic i samma nyckel som Cubase-licensen ligger i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hypersonic 2 kräver inget licensnr, den ligger på dongeln.

Det följer inte med någon dongel till det, utan den måste köpas separat om man inte redan har en dongel - och licensen måste alltså laddas ner från Internet till nyckeln.

Om man redan har en nyckel (t ex om man har köpt Cubase, så har man fått en nyckel till det), så behöver man inte en extra nyckel till Hypersonic, utan då lägger man licensen till Hypersonic i samma nyckel som Cubase-licensen ligger i.

Tack för svaren det löste sej... men måste man ha i den där nyckeln sen varje gång man använder sig av hypersonic eller fungerar det utan???

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...