musik (oregistrerad) Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 (redigerat) Hej! Jag har aldrig detta förnedringsprogram sĂ€rskilt vĂ€l nĂ„got Ă„r överhuvudtaget, men satt nu och glanade lite... Jag blev förvĂ„nad. Ăr dessa som nu Ă€r kvar - 9 pers - verkligen de bĂ€sta?? Det Ă€r vĂ€l synd att sĂ€ga sĂ„ (vad fan har jag för rĂ€tt osv..), men Ă„tminstone 3 av dem hittills ikvĂ€ll var inte i min smak; Amanda Jenssen - var definitivt inte min smak... Seriöst? (0) Daniel Karlsson - kunde inte heller ... (1) Gathania Holmgren - var ingen höjdare heller... (2) Mattias AndrĂ©asson - var riktigt grym!!! (5) Sam Hagberth - var förvĂ„nansvĂ€rt bra! (4) Andreas Sjöberg - rĂ€tt intetsĂ€gande (3) Marie Picasso - ett steg bakĂ„t, svaga verser med prat (2) Christoffer Hilding - nĂ€stan rĂ€tt ok (2) Evelina Sewerin - anstrĂ€ngt, men (3) [poĂ€ng inom parentes - av 5 möjliga] đł :musik Redigerat 19 oktober 2007 av musik
VacUm Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 I Är Àr det ju bra folk med i finalen! Amanda, Daniel och Christoffer Àr ju bra pÄ riktigt..
KillwithSkill Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Tycker verkligen att INGEN av dom Àr överhuvudtaget nÄt att ha. NÄgra av dom Àr absolut mindre sÀmre Àn övriga gaphalsarna. Skruvar pÄ mig i soffan av obehag. Likt förbannat sÄ tittar man. Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb! Vem som vinner eller Äker ut rör mig inte i ryggen.
musik (oregistrerad) Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 I Är Àr det ju bra folk med i finalen! Amanda, Daniel och Christoffer Àr ju bra pÄ riktigt.. Hehehe...du plockade dem... de sÀmsta.
musik (oregistrerad) Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Tycker verkligen att INGEN av dom Àr överhuvudtaget nÄt att ha. NÄgra av dom Àr absolut mindre sÀmre Àn övriga gaphalsarna. Skruvar pÄ mig i soffan av obehag. Likt förbannat sÄ tittar man. Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb! Vem som vinner eller Äker ut rör mig inte i ryggen. HÄller med. Fast jag har aldrig sett detta förut direkt...
musik (oregistrerad) Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 I Ă„r Ă€r det ju bra folk med i finalen! Menar du att det varit Ă€nnu sĂ€mre?? đź
musik (oregistrerad) Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Nu var skiten över och Amanda mÄste ju ut. Allt annat vore tjÀnstefel.
berra_- Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Evelina Ă€r en stjĂ€rna đź Men hon fĂ„r det nog svĂ„rt. Hon verkar ha svĂ„rt att leverera, men nĂ€r hon gör det đ För övrigt tycker jag att det kanske Ă€r lite hĂ„rt att sĂ€ga att folk Ă€r "dĂ„liga" efter att sett ett avsnitt.. Fast har man valt bland flera tusen sĂ„ kanske man tycker att dom bör leverara hela tiden. Men dom flesta Ă€r ju mer eller mindra nybörjare eller nĂ€ra pĂ„ i alla fall.
berra_- Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Nu var skiten över och Amanda mĂ„ste ju ut. Allt annat vore tjĂ€nstefel. Som Peter sa, antingen Ă€lskar man henne, eller sĂ„ fattar man inte grejen. Jag tyckte hon var okej i kvalet. Sen rent ut sagt usel i dom första finalerna. Men nu idag var hon helt okej. đź
Daniel H Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Nu var skiten över och Amanda mĂ„ste ju ut. Allt annat vore tjĂ€nstefel. Som Peter sa, antingen Ă€lskar man henne, eller sĂ„ fattar man inte grejen. Jag tyckte hon var okej i kvalet. Sen rent ut sagt usel i dom första finalerna. Men nu idag var hon helt okej. đź Jag fattar absolut inte grejen!
berra_- Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Nu var skiten över och Amanda mĂ„ste ju ut. Allt annat vore tjĂ€nstefel. Som Peter sa, antingen Ă€lskar man henne, eller sĂ„ fattar man inte grejen. Jag tyckte hon var okej i kvalet. Sen rent ut sagt usel i dom första finalerna. Men nu idag var hon helt okej. âșïž Jag fattar absolut inte grejen! Jag tycker att hon Ă€r sjukt cool. Men jag tycker att hon sjunger som en kratta (oftast). SĂ„ jag förstĂ„r vĂ€l grejen lite halvt. Men det jag inte förstĂ„r Ă€r att det Ă€r sĂ„ mĂ„nga som förstĂ„r? đ Kolla in hennes första framtrĂ€dande i fredagsfinalerna... đđđđźđ
berra_- Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 jaa evelina sitter sĂ€kert đ HejdĂ„ Gathania đź
eterno Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Ja, Gathania var katastrof idag. (Snygg men trÄkig som fan) Men nÀsta vecka Àr det Sam eller Evelina som Äker ut.
berra_- Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Ja, Gathania var katastrof idag. (Snygg men trĂ„kig som fan) Men nĂ€sta vecka Ă€r det Sam eller Evelina som Ă„ker ut. đ đ
Overkill Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Detta Ă„ret har jag inte alls orkat bry mig om Idol. Tycker det Ă€r lite uttjatat nu... Fast jag hejjar pĂ„ Sam eftersom hans tvillingbror Ă€r gift med min klassförestĂ„ndare. Men jag har hört att han ska vara rĂ€tt nervös och det Ă€r ju inte bra. đ
PinnE Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Ăr det bara jag som tĂ€nker va fan nĂ€r jag ser pĂ„ idol.. Det Ă€r ju fan som singstar, surt otakt med mera och dessa bakgrunder som lĂ„ter skit. Till och med ljudet Ă€r inte bra.. KRITISK... De bara tjĂ€nar pengar pĂ„ att samla ihop nĂ„gra ifrĂ„n sverige och en sedan fĂ„r göra en skiva sen efter den skiva blir det inget mer av vinnaren...
mietek Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 jag skĂ€ms mest över juryn som inte ens kommenterar hur BEDRĂVLIGT dĂ„liga vissa av dom Ă€r, jag menar gallrar man hela sverige ner till 5-10 borde vĂ€l iallafall grundkriteriet vara att man kan sĂ€tta mer Ă€n 50% av tonerna? amanda Ă€r ju den enda som ens Ă€r i nerheten av nĂ„n sorts artist. Den dĂ€r jĂ€vla svennebananen som nĂ€stan Ă„kte ut Ă€r ju verkligen helt sjukt dĂ„lig, de dĂ€r supersvenska försöken till dans emellanĂ„t ger mej dödslĂ€ngtan Hon som Ă„kte ut, hon skulle ju bli utskrattat pĂ„ random kareaokebar, hon KAN ju inte sjunga? Och den dĂ€r daniel har ju sagt nĂ„t gott om henne i varje program endast för att han vill ligga med henne.
4Trax Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Ăntligen nĂ„gra som sticker ut och det gĂ„r bra för som Amanda och Christoffer. Christoffer hoppas jag vinner. Bort med alla slĂ€tstrukna boy/girlybandsröster ala 90tal. Det var ju sĂ„ nĂ€r igĂ„r..synd. Sen har vi Sam i en klass för sig med hans överanstrĂ€ngda fejk röst. Men folk verkar ju gilla honom. urk
Elof (oregistrerad) Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 jag skĂ€ms mest över juryn som inte ens kommenterar hur BEDRĂVLIGT dĂ„liga vissa av dom Ă€r, jag menar gallrar man hela sverige ner till 5-10 borde vĂ€l iallafall grundkriteriet vara att man kan sĂ€tta mer Ă€n 50% av tonerna? Det Ă€r ju inte sĂ„ att det Ă€r det Ă€r sveriges osajnade elit som söker idol. Folk som vet att de Ă€r bra pĂ„ riktigt gĂ„r inte pĂ„ idol-audition för att fĂ„ bekrĂ€ftelse.
4Trax Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 jag skĂ€ms mest över juryn som inte ens kommenterar hur BEDRĂVLIGT dĂ„liga vissa av dom Ă€r, jag menar gallrar man hela sverige ner till 5-10 borde vĂ€l iallafall grundkriteriet vara att man kan sĂ€tta mer Ă€n 50% av tonerna? Det Ă€r ju inte sĂ„ att det Ă€r det Ă€r sveriges osajnade elit som söker idol. Folk som vet att de Ă€r bra pĂ„ riktigt gĂ„r inte pĂ„ idol-audition för att fĂ„ bekrĂ€ftelse. Folk som vet att de Ă€r bra pĂ„ riktigt och vĂ€grar gĂ„ pĂ„ idol audition kan ju fortsĂ€tta tycka att de Ă€r bra och harva pĂ„ i samma spĂ„r medans de som söker och lyckas i idol kan fĂ„ en karriĂ€r. KĂ€nner en del sĂ„nna personer som vĂ€gra gĂ„ pĂ„ idol/fame Factory(nĂ€r det fanns)audition. Why??? Det kanske Ă€r roligare med Cover/dansbands gig. âșïž
musik (oregistrerad) Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Hej! Har lyssnat ordentligt pĂ„ bidragen. SĂ„g inte slutet pĂ„ programmet alls, omröstningens resultat och sĂ„, men...jaha tydligen Ă„kte Gatania ut. Helt seriöst Ă€r det sĂ„ att... Mattias Ă€r bĂ€st, faktiskt suverĂ€nt bra (och det innan jag idag lĂ€ste att han var den ende som hade en rejĂ€l utbidning pĂ„ omrĂ„det).... Tycker att han egentligen inte borde stĂ„ dĂ€r och traggla i denna typ av program. Han har passerat det stadiet redan. Sedan kommer ingenting ingenting ingenting ingenting ingenting ingenting och ingenting sedan kommer Sam. ingenting ingenting ingenting upphöjt till 12 . . . resten đ Kellogg's Whole grain//:musik
berra_- Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Hej! Har lyssnat ordentligt pĂ„ bidragen. SĂ„g inte slutet pĂ„ programmet alls, omröstningens resultat och sĂ„, men...jaha tydligen Ă„kte Gatania ut. Helt seriöst Ă€r det sĂ„ att... Mattias Ă€r bĂ€st, faktiskt suverĂ€nt bra (och det innan jag idag lĂ€ste att han var den ende som hade en rejĂ€l utbidning pĂ„ omrĂ„det).... Tycker att han egentligen inte borde stĂ„ dĂ€r och traggla i denna typ av program. Han har passerat det stadiet redan. Sedan kommer ingenting ingenting ingenting ingenting ingenting ingenting och ingenting sedan kommer Sam. ingenting ingenting ingenting upphöjt till 12 . . . resten đ Kellogg's Whole grain//:musik Tycker att Mattias har en ganska gnĂ€llig ton. Men visst Ă€r han duktig. Fast han hĂ€ngde ju löst igĂ„r, sĂ„ han kanske gĂ„r hem sĂ„ bra som man tror..
4Trax Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Tycker att Mattias har en ganska gnÀllig ton. Men visst Àr han duktig. Fast han hÀngde ju löst igÄr, sÄ han kanske gÄr hem sÄ bra som man tror.. "GnÀllig" var ordet! HÄller helt med. Sjöng faktiskt riktigt bra igÄr med mindre gnÀll men annars har han gnÀllt igenom hela programmet. Fattar inte vad juryn ser hos honom förutom att han passar och ser ut som en boyband medlem. 90Žs revival kanske. Redan....
Gain Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Mattias Ă€r bĂ€st, faktiskt suverĂ€nt bra (och det innan jag idag lĂ€ste att han var den ende som hade en rejĂ€l utbidning pĂ„ omrĂ„det)....Tycker att han egentligen inte borde stĂ„ dĂ€r och traggla i denna typ av program. Han har passerat det stadiet redan. Det Ă€r ju pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt precis tvĂ€rtom...tyvĂ€rr đ Hur skulle den killen - snabbt och sĂ€kert som amen i kyrkan - brejka (om det Ă€r det han Ă€r ute efter) eller snabbt sĂ€kra upp att hans talang och musikaliska kunskaper i övrigt blir sedda, leder till jobb osv om inte i Idol.
Rattlesnake Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Jag fattar inte heller Amandas storhet. HÀlften av alla toner hon tar ligger minst en kvartston för lÄgt, tajmingen Àr inte speciellt bra heller, men det tycks juryn ha ett enormt överseende med.
Limpan Postat 20 oktober 2007 Postat 20 oktober 2007 Idol ja.. ett program man fĂ„r ta med en nypa salt enligt mig đ Mattias e duktig, men hallĂ„, Vill folk verkligen ha mer boyband-snubbar... Jag lĂ€gger min röst pĂ„ Daniel eller Christoffer motivering: Entertainers e de bĂ„da, Bra röster och grymma sĂ„ngare! Tack Ă„ Hej för mig /L
Demomannen Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb! Om du hade minsta aning om vad de tre utrÀttat i sin yrkesroll skulle du förmodligen flabba mindre. Kort sagt kan man vÀl sÀga att till exempel Breitholtz professionella omdöme smÀller rÀtt mycket högre Àn vad du och hela farmarligan hÀr i trÄden tillsammans hasplar ur er efter ett par glas rött i fredagssoffan.
KillwithSkill Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb! Om du hade minsta aning om vad de tre utrÀttat i sin yrkesroll skulle du förmodligen flabba mindre. Kort sagt kan man vÀl sÀga att till exempel Breitholtz professionella omdöme smÀller rÀtt mycket högre Àn vad du och hela farmarligan hÀr i trÄden tillsammans hasplar ur er efter ett par glas rött i fredagssoffan. Men OJ sÄ duktigt dÄ. Skiter fullstÀndigt om dom sÄ liggeer bakom Michael Jackson eller Madonna, U2, Stones eller whatever. Det gör ju bara saken bÀttre/roligare. Att om dom nu Àr sÄ grymma innom branschen sÄ borde dom ha mer vettigt att sÀga. Deras utlÀgg skrattar jag ihjÀl mig Ät. Att dom inte sjÀlva fattar hur jÀvla löjliga utlÀgg dom kommer med. JAG tycker det lÄter förjÀvligt. Sen skiter jag fullkomligt om andra inte tycker det. Sen fÄr det vara grannen eller Elvis.. MÄste jag vara bÀttre Àn den personen JAG kritiserar för att fÄ ha en Äsikt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.