Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjenare dennis heter jag o Àr 24 Är har alltid haft musik som min stora kÀrlek, sysslar o pysslar med allt frÄn house techno till pop, hiphop o hÄrdrock. Som fjortis spelade jag trummor o gitar fram tills dess att jag fick data sÄ började jag prova pÄ lite olika smÄ program pÄ som fruity loops och fastnade direkt för musik pruduktion över datorn sen dess har jag smÄ pillat hela tiden men knappt utökat kunskapen tills jag fick hoppa pÄ en kurs i Logic för 3 mÄnader sen, nu har musiken blivit ett Ànnu större beroende (gött)

det Ă€r ungefĂ€r vad jag har att berĂ€tta för nu ha det 🙂

Annons
Postat

Hej och vÀlkommen till forumen! Hoppas att du kommer att trivas lika bra hÀr som alla vi andra. :rolleyes:

• 1 Ă„r senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Hellu!

VÄLKOMMEN meeee!!

😳

:musik

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat (redigerat)

Tja och vĂ€lkommen! Kul med folk som kör logic, jag sjĂ€lv har precis börjat med nĂ€mda program 😉

Redigerat av frelin
Postat

Tjena, och vĂ€lkommen hit! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.