Jump to content
Annons

Breedlove ackegura.


rocket

Recommended Posts

Hade lagt en beställning på en Furch Durango med cut away hos en av mina lokala gitarrhadlare och fick nyss höra

av dom att Furch Durango inte längre finns i det svenska sortimentet. De rekommenderade dock att jag skulle komma och prova en Breedlove istället som skulle vara ett bra alternativ. Någon som har erfarenhet av dessa gitarrer?

Ska självklart åka dit och prova den men skulle vara kul att få någon annans åsikt.

Mvh/Oscar

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Ingen här som lirat på en Breedlove alltså? Blev iaf så att ja köpte den, (till ytterst förmånligt pris) och måste säga att jag är supernöjd! Aldrig spelat på en gitarr med sådan liten kropp som låtit så bra! Sen tycker jag den är mkt snygg också. Inte alls lika tråkig som Furch'en. Kan varmt rekommendera.

Så här ser den ut http://www.breedloveguitars.com/instrument...s/ac25_sr_plus/

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen här som lirat på en Breedlove alltså? Blev iaf så att ja köpte den, (till ytterst förmånligt pris) och måste säga att jag är supernöjd! Aldrig spelat på en gitarr med sådan liten kropp som låtit så bra! Sen tycker jag den är mkt snygg också. Inte alls lika tråkig som Furch'en. Kan varmt rekommendera.

Så här ser den ut http://www.breedloveguitars.com/instrument...s/ac25_sr_plus/

Har aldrig provat den där, men jag måste säga att t o m loggan är grymt snygg :rolleyes: , ..Var och vad fick du ge?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig provat den där, men jag måste säga att t o m loggan är grymt snygg 😱 , ..Var och vad fick du ge?

Gav 7900 på min lokala affär i umeå. Men de var ett specialpris. Kostar nåra tusen mer egentligen. Fick även ett grymt gediget hardcase med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...