spaceman Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 Den här sajten ger mig inspiration alá Joy Divison... 🙂 Så långt bort från Stureplan man kan komma. http://www.detsannasverige.com/
osiris Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 Shit.. Jag hittade bilder på byn där vi har sommarstället OCH i den förorten jag växte upp 🙂
Mr Keys Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 gillar bilderna.....kul att bläddra bland orter man varit i och känna igen vissa saker.... 🙂 får definitivt ingen "oj"-känsla av att se klotter och skit på gatorna och halvrisiga hus....snarare känns det väldigt mkt sverige över bilderna....typ....i mitt tycke i alla fall.
tbruce Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 Shit, jag älskar verkligen "överblivna" platser. Ogräs som växer genom sprucken asfalt, och rostiga räcken där nån klottrat obsceniteter med spritpenna. Synd att själva bilderna inte var så fina.
Neosus Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 heheh... Rolig sida. Ska maila dit lite bilder oxå.. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.