Jump to content
Annons

Prutmån på Musikbörsen?


henkeH2

Recommended Posts

Har hittat en fin ESP Eclipse 1 vintage black som MB har nersatt från 18950 till 14950. Efter en koll på nätet vill jag nog hellre ha den i high gloss black för den hade vit binding-kant runtom i stället för aged white. Men high gloss black är inte nersatt i pris. 😆

Tror ni jag kan valsa in och begära att få den nersatt också? Det är ju i princip samma gitarr! 😆

Ha det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Affärer, oavsett om det är MB eller nån annan, vill oftast ha inkomst för produkten i enlighet med vad de köpt in den för. Har de nu fått ett bra inköpspris på en viss nyans, så lär de inte sälja den dyrare inköpta nyansen billigare... Iaf inte till samma pris.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har man rabatt upp till 20 % på allt med ordinarie pris på musikbörsen =)

När jag köpte telekablar där senast sparade jag väl 4-5 kronor. Helt OTROLIGT! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå, det bör funka, det brukar det iaf göra för mej, jag har nog aldrig betalat fullpris på musikbörsen.. (eller jo, jag betalade 7kr för ett plektrum en gång).

Annars så går du till färgaffären och frågar efter "sprayburk"

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem med att pruta på Musikbörsen. Varje gång jag handlar där så ser jag till att samla pengar och köpa flera grejer samtidigt. Då är det lättare att pruta. Har handlat där så mycket nu att jag aldrig betalar fullt pris på något (förutsatt att det inte är någon sommarvikarie som står i kassan förstås)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...