Dingbats Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Orka skriva cp. När man var liten tyckte man en timme var jättelång tid. Det är det junte...
Dingbats Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 derejunte derejunte derejunte! Ok, jag spammar ☺️
Neosus Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 2 timmar är däremot liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite längre ☺️
Dingbats Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Om vi förutsätter att det är sant stöter vi på problem. Om två timmar bara är liiiiiiite längre än en timme så måste ju det betyda att allt som är dubbelt bara är liiiiiite mer... isåfall är nej vänta det stämmer ganska bra glöm det
Neosus Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 ...men om man lägger på en dutt så blir det liiiiite väl långt ☺️
Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! ☺️
Dingbats Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Sådär ja, ytterligare en låt antecknad och klar!
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 mm mm!! Jag var och åt med familjen på restaurang. En såndär amerikansk restaurang där man får huuur gott kött som hellst! Beställde en Mediumrare biff. Fyfan vad saftig och sjukt god den var MM! MM!!!
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😆 Vad menar du nu? 🙂
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Var och köpte en ny säng innan också! 😆 120 bred 🙂
Dingbats Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Var och köpte en ny säng innan också! 🙂120 bred 😄 Får du plats i den då? 😆
Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😆 Vad menar du nu? 🙁 Han pratar ju precis som dig! 🙂 Plus att han har en polare som heter Sebbe! 😄
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😄 Vad menar du nu? 🙁 Han pratar ju precis som dig! 🙁 Plus att han har en polare som heter Sebbe! 😄 Min polare kallas inte för sebbe. Han kallas för Basse. 😆 Varför pratar han som mig då? 🙂
Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😄 Vad menar du nu? 🙁 Han pratar ju precis som dig! 🙁 Plus att han har en polare som heter Sebbe! 🙁 Min polare kallas inte för sebbe. Han kallas för Basse. 😆 Varför pratar han som mig då? 🙂 Men duh! Du har visst en polare som heter Sebbe! Han går även under namnet Overkill! Och varför han pratar som dig? Inte vet jag. Det är väl ditt dåliga inflytande... 😄
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Alltså. Jag ar ju aldrig träffat honom men visst 😆 Jag är bra ju! 🙂
Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 *suck* Jag ger upp...jag menade bara att det lät på Overkills inlägg som om du snott hans lösen och skrivit det där inlägget. Var aldrig seriöst menat... 😆
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 *suck* Jag ger upp...jag menade bara att det lät på Overkills inlägg som om du snott hans lösen och skrivit det där inlägget. Var aldrig seriöst menat... 🙂 alltså.. allting jag menade var bara att fula mig. inget seriöst menat 😆 APA! 😄
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 jag är på. har aldrig varit i uppsala. lite 🙂 på de då! 😆
Recommended Posts