Jump to content
Annons

Förköp av Mixologi Special


Recommended Posts

Nu kan du förbeställa Studios specialnummer Mixologi, en tidning där vi har samlat alla delar av serien med samma namn som löpte under förra året.

www.studio.se/mixologi

mixologi.jpg

Mixologins delar:

* Förbered dig inför mixen

* Förbered datorn. Torrmix

* Filter / Eq

* Kompressor

* Delay / reverb

* Mix

* Trollerilådan. Andra effekter

* Slutmix. Panorering

* Skapa ditt eget sound

* Mastring

Dessutom:

* Så flyttar du projekt

* Så bränner du den perfekta skivan

Med mera.

Tidningen kommer annars ut i kiosk den 11 juli.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Beställer nu 🙂

Kan inte hitta mitt kundnummer. När jag låter bli att skriva i det så säger sidan att jag skall fylla i mitt kundnummer. Men längst ner på sidan sägs det att man inte behöver skriva i bara man anger samma adress som prenumerationsadressen.

EDIT: Skrev in: hittar_inte som kundnummer. Då accepterades sidan

Redigerat av eggplant
Link to comment
Dela på andra sajter

Om man slår en snabb signal till Kundservice på 08-453 61 00 08-799 62 32 så letar de upp kundnummer direkt 😎

Den hjälpsamma damen hjälpte till och det löste sig 🙂. Det visade sig att man kan leta upp kundnumret via IDG-kontot också.

Redigerat av Olsberg
Uppdaterade uppgifter till Studios kundservice
Link to comment
Dela på andra sajter

När får man specialnumret om man beställer det omgående? Måste veta eftersom jag kommer att vara bortrest en del framöver...

..............................................

Eftersom jag är lite ivrig av mig beställde jag utan att veta leveranstid och det besked jag får är att den levereras "inom en månad". Det blir inte så stor skillnad jämfört med att knalla till pressbyrån.

Kan man hoppas att det går fortare?

Redigerat av Tant Fransa
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan du förbeställa Studios specialnummer Mixologi, en tidning där vi har samlat alla delar av serien med samma namn som löpte under förra året.

www.studio.se/mixologi

mixologi.jpg

Mixologins delar:

* Förbered dig inför mixen

* Förbered datorn. Torrmix

* Filter / Eq

* Kompressor

* Delay / reverb

* Mix

* Trollerilådan. Andra effekter

* Slutmix. Panorering

* Skapa ditt eget sound

* Mastring

Dessutom:

* Så flyttar du projekt

* Så bränner du den perfekta skivan

Med mera.

Tidningen kommer annars ut i kiosk den 11 juli.

kannon...har väntat på denna som kompletering till special numret om inspelning 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

När får man specialnumret om man beställer det omgående? Måste veta eftersom jag kommer att vara bortrest en del framöver...

Numret kommer i butik den 10 juli och vi brukar få tidningen till förlaget från tryckeriet någon dryg vecka innan. Så fort vi har fått tidningarna så skickas de ut, vilket rimligtvis borde innebära att man har tidningen någon knapp vecka innan utgivning i kiosk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Det var en bra serie det där, har alla tidningarna men det kan vara skönt att slippa sitta och bläddra i en hög med blaskor bättre å hat samlat så jag tog en oxå. Nu fattas bara en riktig retroserie typ hur kramar man mest ur PC Logic så är min lycka fullständig och jag kan uppgå i nirvana 😱 .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Studentpris?

Om man ser det hela som utbildningsmateriel så är det så billigt att Studentlitteratur AB förmodligen ser det som otillbörlig prisdumpning. Jag tycker att 79kr för särtrycket är rätt lågt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jacke (oregistrerad)

Verkar vara en riktigt prisvärd utgåva. Brukar nästan alltid sitta med Den Kompletta EQ-guiden öppen då jag vrider på EQ:n.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sket sig med kundnumret..så jag pungar ut en tia till(eller om det blev 20).Jag vet dock,att detta special nummer får man inte missa!!!

Har givetvis alla tidigare delar,men att få allt samlat - GULD!!!

Mvh

Harmonica mike

Jag har bara några delar, så detta är så grymt värdefullt för mig.

Skaffa denna och en bok i den ädla konsten att arrangera. Det lär lyfta mina kunskaper något enormt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får inte ihop det:

PÅ sidan

30 kronor porto betalas av Studio*. (* Gäller till och med den 10 juli).

I mailet

Din beställning:

Ja, tack! Jag vill beställa Studio Mixning Special för 99 kronor (+ porto 30 kr)

Link to comment
Dela på andra sajter

Får inte ihop det:

PÅ sidan

30 kronor porto betalas av Studio*. (* Gäller till och med den 10 juli).

I mailet

Din beställning:

Ja, tack! Jag vill beställa Studio Mixning Special för 99 kronor (+ porto 30 kr)

Samma här, men jag antar att det bara råkar vara ett skrivfel i auto-mailet, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får inte ihop det:

PÅ sidan

30 kronor porto betalas av Studio*. (* Gäller till och med den 10 juli).

I mailet

Din beställning:

Ja, tack! Jag vill beställa Studio Mixning Special för 99 kronor (+ porto 30 kr)

Samma här, men jag antar att det bara råkar vara ett skrivfel i auto-mailet, eller?

Tänkte samma sak, men vill bara vara på säkra sidan innan inbetalningskortet skickas ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

I det bekräftelsemejl som skickas ut står det mycket riktigt att porto tillkommer på 30 kr. Det stämmer INTE! Portot betalas av Studio fram till den 10 juli när tidningen kommer i kiosk. Detta har jag sagt till om och kommer inom kort även framkomma i bekr. mejlet. (När porto tillkommer efter den 10 juli kommer jag givetvis se till att den informationen även ändras på beställningssidan och i bekräftelsemejlet).

Mvh

Andreas Hedberg, Affärschef Studio

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Att mixologinumret skulle komma några daga före den släpps i kiosken är en förbannade lögn jag har då inte sett nån tidning ännu och min förvåning blev ännu dtörre då jag gick och lämnade intipset på den lokala kiosken och såg mixologi numret blänga mot mig vilket hån här har jag vart ute med förbeställning sen första gången jag såg den här tråden för en månad sen och något bekräftelsemail på att jag inte behöver betala dem där 30kr hara jag heller inte sett till FY FAN VAD RUTTET

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Tidningen stod i butikerna innan den skickades till mig

2. Min order skickades till fel adress. Den skickades av någon outgrundlig anledning till mina föräldrars sommarstuga istället för till lägenheten i stan.

3. Jag fick ingen tidning, utan bara en faktura

4. Adressen var felstavad.

Så efter alla dessa misstag känns det minst sagt berättigat att annullera ordern och köpa tidningen i butik istället. Bra jobbat IDG.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...