HiTechRoboPower (oregistrerad) Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 (redigerat) Erfaren strĂ€ngbĂ€ndare men ny pĂ„ producering och elektronisk musik. Börjar smĂ„tt med midisynth kopplad till reason.đ Pimpar datorn lite senare med extern ljudkort, RAM sĂ„ man kan lĂ€gga pĂ„ sĂ„ng etc. Sen vem vet. finns ju en och annan utbildning runt ljudteknink och dylikt, Trött pĂ„ att byta blöjor Ă€ven om jag faktiskt trivs jĂ€vligt bra med sjuka pensionĂ€rer. đ . Klart man ska jobba med det man lever för. Ser fram emot att lĂ€ra, fĂ„ trix o knipps och knyta kontakter hĂ€r pĂ„ forumet som för övrigt alvarligt talat Ă€r det mest kompletta forumet jag nĂ„gonsin sett!!! Cred till er alla! Redigerat 7 maj 2007 av HiTechRoboPower
HiTechRoboPower (oregistrerad) Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Jaaa. Du vet hur det Ă€r, det Ă€r inte kul att lĂ€gga sina alster i andras fack..! Tackar och bockar för arpeggio artikeln btw nu Ă€ntligen kan jag slĂ€nga fruity loops pĂ„ grillen och hĂ„lla mig dĂ€r jag trivs bĂ€st!! đł
android Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 (redigerat) VĂ€lkommen! ĂlĂ€nning/smĂ„lĂ€nning anar jag utifrĂ„n signaturen. Trevligt! Redigerat 7 maj 2007 av android
david.roennlund Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 (redigerat) Tjenatjena đ KĂ€nn dig som hemma,eller nĂ„tt ! Redigerat 7 maj 2007 av david.roennlund
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.