Jump to content
Annons

Byggbilder


Ambjörn

Recommended Posts

Hej!

Jag skrev ett sentimentalt inlÀgg pÄ det nya forumet för ett tag sedan, och tackade för all inspiration och hjÀlp jag har fÄtt i samband med mitt studiobygge... sedan gick det upp för mig att det gamla forumet fanns kvar! Det Àr förstÄs hÀr jag ska lÀgga lÀnken till mina bilder. Hemsidan kommer att uppdateras inom kort (förhoppningsvis de nÀrmaste dagarna), för en del har hÀnt i studion sedan sist, men hÀr Àr i alla fall lÀnken.

www.furenhed.se/studio.htm

Om nÄgon vill veta mer Àr det bara att frÄga. Hoppas att mitt bygge kan inspirera nÄgon annan!

HĂ€lsningar

Ambjörn

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tack! đŸ€Ș

Än sĂ„ lĂ€nge verkar studion funka i alla fall. Jag har bara ett (!) eluttag hittills, men jag har förstĂ„s inte kunnat hĂ„lla mig utan har börjat spela in grejer Ă€ndĂ„. Tur att det finns skarvsladdar... 😠

Ambjörn

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det ser gött ut det dĂ€r!!!  😛  😄

Kul att höra! 😛

Om det inte vore för jobbet, trÀdgÄrden och allt det andra skulle jag vÀl sitta dÀr ute och uggla vid datorn hela tiden...

Ambjörn

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
vi borde skapa en karta dĂ€r man kunde fylla i att man hade studio och var nĂ„nstans man bor Ă„ lite bilder Ă„ sĂ„ sĂ„ att vi kunde hĂ„lla reda pĂ„ var man kan samarbeta och pĂ„ vilken nivĂ„.. 😳 Vore inte det najs?? 😄

En alldeles lysande ide tycker jag.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

tjena ambjörn!!

ser ju grymt bra ut det dÀr!

skulle vara gott med lite bilder gÀllande planlösning och etc sÄ att man fÄr se hur du tÀnkt det hela. hur stor Àr byggnaden som du bygger i förresten?

//Anders

Hej! Tack! :-)

Bra idéer! Ska försöka att lÀgga upp planlösning och kolla upp mÄtten. Jag trodde att jag skulle ha hunnit uppdatera hemsidan för lÀnge sedan, men, men...

Ambjörn

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

vi borde skapa en karta dĂ€r man kunde fylla i att man hade studio och var nĂ„nstans man bor Ă„ lite bilder Ă„ sĂ„ sĂ„ att vi kunde hĂ„lla reda pĂ„ var man kan samarbeta och pĂ„ vilken nivĂ„.. 🙂 Vore inte det najs?? 🙂

En alldeles lysande ide tycker jag.

Ja visst Ă€r det.. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
skulle vara gott med lite bilder gÀllande planlösning och etc sÄ att man fÄr se hur du tÀnkt det hela. hur stor Àr byggnaden som du bygger i förresten?

Hej igen! Planlösningsbild har jag inte hunnit fixa, men nu har jag mÀtt rummen i alla fall. Kontrollrummet Àr 240x385 cm och spelrummet Àr 340x385 cm. Luftspalten mellan rummen Àr 40 cm bred. En bild pÄ mitt alltmer fÀrdiga studioskrivbord ligger upp nu i alla fall...

HĂ€lsningar

Ambjörn

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...