Jump to content
Annons

Trance


Recommended Posts

LÅTNAMN: El Nino

ARTIST: Christopher Skoogh

GENRE: Trance

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT: Christopher Skoogh

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: MP3

LÄNGD:7:45

STORLEK: 7.52 MB

STATUS: Fördig Demo

LÅTLÄNK: SpeedyShare

Detta är ett spår jag jobbat med i några veckor. Stor hjälp av mixologin och bra svar här på foumet.

Komentera gärna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Exaroz (oregistrerad)
Du har la fått till själva produktionen ganska ok..

Dock så är låten lite tråkig, iallafall i min smak! 😛

Men produktionen låter helt ok!

Jag håller med dig 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker låten hade sköna melodier.Skulle gärna vilja att trummorna fick ett annat flyt och sound,kanske en aning mer tempo ochså.Den behöver lyftas upp helt enkelt.Den har potential att bli bättre med dom sköna melodierna.Lite otydlig var jag men jag e trött.Keep it up

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj!

Tyckte att låten va OK, och med det menar jag att det lät ok samt att takt och det mesta va ok. Den saknar pushen man vill ha på golvet, och det är för långt mellanspel utan beat. Tänk dig själv dansgolvet och sen kommer mellan spelet och folk börjar glo i taket och undrar vart f-n tog beatet vägen. Iofs är jag allergisk mot mellanspel, vill ha push hela vägen =P. Tyvärr fick jag mycket Armin van Buren - Communication vibbar av denna låten. Den känns inspirerad därifrån eller är jag ute och cyklar? Annars en godkänd produktion, men tänk på kraften i musiken, detta är en genre som ska locka till dans!

Mvh, Pesek

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra produktion, men låten saknar riktigt drag. Skulle passa om du lade på något långt sweep/lead ljud Som låter som Nordlead eller något liknande. En arpad bas på låten hade också suttit fint. Men jag saknar även de känslosamma braken där man kan slappna av och riktigt njuta.

Men du har fått till ett riktigt bra ljud i låten, och den är väl värd att lyssna på.

// Nexustwins

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...