Twilight_Zound Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 MÄste bara slÄ ett slag för ett fruktat bra forum... KÀnner mig HEDRAD att fÄ "umgÄs" med grÀddan av sveriges musikelit... HÀr finns nog sÀkert flera "kÀnda" svenska artister men det jag sÀger nu fÄr nu ta pÄ rÀtt sÀtt. Jag skiter fulstÀndigt i Eric Gadd, HÄkan Hellström, Per Gessle och allt vad "artisteliten" heter. För mig finns den hÀr i form av "anonyma musiker". /TZ
Cloudsurfer Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Word! 'Brothers everywere, rasie you'r hands into the air! We're warriors, warriors of thw world!'
MikkeĂland Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Vill bara tillĂ€gga att de Norska guttarna som hittat hit oxo Ă€r jĂ€ttevĂ€lkommna. Och jag tycker oxo att det Ă€r kul o cult att vara hĂ€r bland peeeps med samma intresse. / Mikke
Majken Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 SĂ„ ni sĂ€ger att det börjar bli dags för en ny IRL i Stockholm? Ptja jag Ă€r ju inte den som sĂ€ger nej till en öl eller fem đ
drloop (oregistrerad) Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 SĂ„ ni sĂ€ger att det börjar bli dags för en ny IRL i Stockholm? Ptja jag Ă€r ju inte den som sĂ€ger nej till en öl eller fem đ Jag antar att onsdag den 24 kanuari Ă€r utesluten?
Twilight_Zound Postat 19 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 19 januari 2007 OssĂ„ va den trĂ„den kapad.... Hur kunde en hyllningstrĂ„d bli en IRL trĂ„d đđ Skoja bara...Kör pĂ„ đ
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 SĂ„ ni sĂ€ger att det börjar bli dags för en ny IRL i Stockholm? Ptja jag Ă€r ju inte den som sĂ€ger nej till en öl eller fem đ Jag antar att onsdag den 24 kanuari Ă€r utesluten? ja.... Och onsdag den 31a fĂ„r ni alla gĂ€rna komma till uppsala...mitt band har spelning dĂ„. Men annars ser februari rĂ€tt bra ut till en Stockholm irl! DO IT!
Pico Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Södra sverige IRL... pfft! Alla vet att det Ă€r UmeĂ„ punk city som gĂ€ller. đ En folköl pĂ„ tegsbron?
tbruce Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Södra sverige IRL... pfft! Alla vet att det Ă€r UmeĂ„ punk city som gĂ€ller. đ Södra sverige?? Dom snackar ju om sthlm för fan. đ
Emulator Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Södra sverige IRL... pfft! Alla vet att det Ă€r UmeĂ„ punk city som gĂ€ller. đ Södra sverige?? Dom snackar ju om sthlm för fan. đ Norrland börjar vid GĂ€vle, visste du inte det đ đ
jahala Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 (redigerat) Vill bara tillÀgga att de Norska guttarna som hittat hit oxo Àr jÀttevÀlkommna. Och jag tycker oxo att det Àr kul o cult att vara hÀr bland peeeps med samma intresse. / Mikke Takker og bukker! Hadde vÊrt hyggelig Ä mÞte folk med samme interesser. Synd at jeg holder til i MalmÞ - det meste hender vel kanskje i Stockholm? Redigerat 19 januari 2007 av jahala
Wernborg Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Norrland börjar vid GĂ€vle, visste du inte det đ đ allt norr om Ălmhult Ă€r norrland đ
Wernborg Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Norrland börjar vid GĂ€vle, visste du inte det đ đ allt norr om Ălmhult Ă€r norrland đ Nedanför Sundsvall börjar Israel. đ
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Kanske kan fĂ„ hjĂ€lp dĂ„ med skĂ„nsk-svensk parlör? đ Ok, jag vet att man inte ska blanda ihop skĂ„nska och smĂ„lĂ€ndska etc.... đ„°
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Kanske kan fĂ„ hjĂ€lp dĂ„ med skĂ„nsk-svensk parlör? đ Ok, jag vet att man inte ska blanda ihop skĂ„nska och smĂ„lĂ€ndska etc.... đ MĂ€h! De tvĂ„ liknar ju inte ens varandra! đ
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Kanske kan fĂ„ hjĂ€lp dĂ„ med skĂ„nsk-svensk parlör? đ Ok, jag vet att man inte ska blanda ihop skĂ„nska och smĂ„lĂ€ndska etc.... đ MĂ€h! De tvĂ„ liknar ju inte ens varandra! đ jaja, jag vet, men Ălmhult nĂ€mndes i meningen innan , och tĂ€nkte bara slippa fĂ„ uppkört att Ă€lhmhult inte ligger i skĂ„ne đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.