Stonerbox Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Hej Jag har blivit sugen på att köpa en Epiphone Firebire Studio och jag är ute efter ett varmt ljud i gitarren typ Stonerrock / 70-tals känsla. Tror ni att den kan vara rätt eller är jag helt fel ute?
Stonerbox Postat 19 januari 2007 Trådstartare Postat 19 januari 2007 Är det ingen som har någon åsikt? 😆
Tobbe7 Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Jag har länge varit sugen på o köpa en Epiphone Thunderbird (jaja, det är basmodellen) och jag har testat många Epiphoner men ingen har kommit i närheten av en Gibson Thunderbird. Nu menar jag inte ljudet utan spelbarheten. Det må vara hänt att Firebird och Thunderbird är grymt coola men du måste trivas och spela på guran. Testa!
Stonerbox Postat 20 januari 2007 Trådstartare Postat 20 januari 2007 Jo, det är väl det som gäller, jag får försöka ta mig till sthlm och leta upp nån affär som har en hemma.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.